15 Şubat 2013 Cuma

Yoğurtlu Kabak

Bu kolay ve bir o kadar pratik lezzet yeğenimin keşfi, yılbaşı akşamını Frakfurtta yeğenimde geçirdik, teyzelerini davet etti benim dünyalar güzeli yeğenim ve bu güzel lezzetlede bu sayede tanışmış oldum, hatta yeğenime erkenden gidip yardım ettiğimde bir kaç saatte harika bir sofra donattığımızda damadımız bize bir dükkan açmayı bile teklif etti o kadar hoşuna gitmiş pratik ve lezzetli yemeklerimiz :))


Malzemeler;
2 adet kabak
2 diş sarmısak
yoğurt, tuz
süslemek için pul biber

Yapılışı;
Kabakları soymadan güzelce yıkadıktan sonra rendeliyoruz..
Tavaya hiç yağ koymadan kısık ateşte kavuruyoruz...
Kabaklar suyunu salıcak ve çekince kavrulmuş olucak, bu arada tuzunu ilave ediyoruz...
Soğuduktan sonra ezilmiş sarmısak ve yoğurtla karıştırıyoruz...
Servis tabağına alıp üzerini pul biberle süslüyoruz...

Afiyet Olsun

2 yorum:

  1. merhaba naris :)
    harika görünüyor bende bunun içine bir kaç tanede havuş rendeleyip öyle kavuruyorum 1 çay bardağı kadarda dövülmüş ceviz koyunyorum içine harika oluyor :))
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. merhaba selmacım :)
    hmm denemem lazım eminim güzel oluyordur..

    Seninde ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)