7 Şubat 2013 Perşembe

Gönül Elçileri



Bu olayı nasıl keşfedemedim şimdiye kadar diye kendime hayret ediyorum, bu durum beni çok rahatsız etti, Türkiye`de olduğum süre içersinde hep bir dernek veya bir yardım kuruluşu aradım gönüllü olmak için, insanın yaşadığı şehirde böyle kurumların az olması veya kimsenin haberdar olmaması gerçekten çok acı bir durum... :((

Gönül Elçisi kavramanı sitede kısaca şu sözlerle özetlemişler;
Özgür iradeyle ve dayanışma ruhu içinde, herhangi bir maddi karşılık beklemeksizin sahip olduğu deneyim beceri ve kaynakları toplumun dezavantajlı gruplarından önceliği bulunan kadın, çocuk yaşlı, özürlü, gazi ve şehit aileleri ve diğer ( Kent yoksulları, madde bağımlıları vb.) Nüfus gruplarının yaşam kalitelerini yükseltmeye yönelik olarak kullanan, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'nın vermiş olduğu kurumsal hizmetlere ve çalışmalara katkı sağlayan kişidir.


Vakit kaybetmeden sizlerde bir gönül elçisi olun... 
http://www.gonulelcileri.gov.tr/ adresine girerek ve Gönül Elçiliği hakkında bilgi edinerek ilk adımı atabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)