10 Şubat 2013 Pazar

Harika Birşey :)



Blog Hocam blog sayfasını bilmeyen yoktur, (ben tabi yeni tanıdım ne yazık ki) sağ üst köşede ki "E-posta Aboneliği" kutucuğunu eklemiştim ama nasıl bir şey olduğunu bilmiyordum ve  bir deneme yapayım dedim, ilkin mail adresimi yazdım ve abone oldum maileme bir link maili düştü ve hemen linke tıkladım ve mail geldi ama oda ne Blog hocam yazıyor allah allah dedim ve hemen baktım ki html kodlarına nerde yanlış yaptığıma, feedproxy kodunun olduğu sadece bi yerde bloghocam yazısını gördüm, oysa ki tüm hepsini değiştirmiştim, bir tek onun kalması blog hocamdan mail gelmesine sebep olmuştu, bende değiştirip tekrar abone oldum ve tekrar gelen link mailine tıkladım,  bu sabah mail kutuma girdiğimde dün yazdığım tüm yazılar mailimdeydi :)
bu arada Blog hocamı  mailde`de Google+ da bloggerda`da takip ediyorum... ;))



Kendimi bi an megaloman hissettim, kendi kendimi takip ediyorum artık :)) ama herşey sizler için yanlış birşeyler yapmamak için :)))



Sizlerde eklemek isterseniz eğer Blog Hocam`a uğramanız yeterli, Blog hocam sayfası sonradan keşfettiğim ama geç keşfettiğim için pişmanlık duyduğum bir keşif oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)