1 Ocak 2016 Cuma

Çamaşır Yıkamanın Keyifli Hali



Ev işleri arasında her hanımın farklı favorileri vardır. Mesela kimi ütü yapmayı sever , bazıları ise yemek yapmayı. Sevdiğiniz işlerin size verdiği keyif ise bambaşkadır ve terapik etkileri vardır. Başka dünyalara gider, hayaller kurar, güzel anları hatırlar, planlar yaparsınız.

Size harika bir haberimiz var. Artık bu keyfi size yaşatan favorileriniz arasına çamaşırı da ekleyebilirsiniz :) Çünkü Rinso bunu mümkün kılıyor.

Rengarenk paketleri ile raflarda dururken bile enerjisini yansıtan Rinso, çamaşır yıkamayı kolay ve eğlenceli bir hale getiriyor. Rinso’nun Kır Bahcesi (Yeşil), Çiçek Bahcesi (Pembe) ve Büyülü Bahçe (Mor) şişeli sıvı deterjanları hem beyaz hem de renklileriniz için tortu bırakmayan bir temizlik vaad ediyor.



Rinso’nun gerçek eğlencesi, yıkama sonrası çamaşır makineninizi açtığınız anda başlıyor. Öyle ki kapağı açtığınız anda tertemiz çamaşırlarınıza eşlik eden muhteşem çiçek kokuları tüm banyoya yayıyor. İşte o an, hissettiğiniz duygular tarif edilmez. Sanki bir anda sevdiğiniz bir melodi çalmaya başlıyor ve o koku sizi alıp bambaşka bir yerlere götürüyor.

Bu kokular o kadar kalıcı ki tertemiz çamaşırlarınızı asarken, kuruturken, ütülerken ve tabii ki giyerken makineyi açtığınız o andaki duygular size kendini hatırlatmaya devam ediyor. Rinso kalıcı bahar kokuları ile çamaşır yıkamayı keyfe dönüştürüyor.

Mutluluk ve keyif zaten anlık değil midir? Mühim olan o anlara hayatınızda yer açmak. İşte Rinso bunu mümkün kılıyor.


Bir boomads advertorial içeriğidir.

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Fuşya ve Turuncu' nun Uyumu



Evet, ben hayatımda bu kadar iki zıt rengin uyumuna rastlamadım siz ne dersiniz :)

Bu pelte bence her türlü tatlıya uyum sağlıyor, sade bile yenmesi güzel oluyor, sadece şeftaliden değil, çilekden, bögürtlenden, üzümden yani mevsiminde olan meyvalardan yapılabilir.

Şeftali Pelteli İrmik Tatlısı

Malzemeler;
(İrmik tatlısı için)
1 litre süt
9 çorba kaşığı irmik
9 çorba kaşığı şeker
(Şeftali peltesi için)
2 şeftali 
4 kaşık şeker
1 dolu kaşık mısır nişastası
Yarım bardak su

Yapılışı;
Önce pelteyi hazırlıyoruz, şeftalileri küçük küçük doğrayıp bir tencereye koyuyoruz üzerine yarım bardak suyun bi kısmını ilave ediyoruz, ocakta yumuşayana kadar pişiriyoruz, ocaktan indirip soğutuyoruz, blender ile püre haline getirip kalan suyla ısladığımız nişastayı ve şekeri ilave edip bi taşıp kaynatıyoruz (devamlı karıştırmak suretiyle) ocaktan alıp soğumaya bırakıyoruz.
Sırada irmik tatlımız var, bir tencereye sütü, irmiği, şekeri ilave edip karıştırıyoruz, orta ısılı ateşte kaynayıp koyulaşıncaya kadar pişiriyoruz, kaynayınca ocaktan alıyoruz ( dilerseniz bir kaşık tuzsuz tereyağı ve vanilya ilave edebilirsiniz) borcam tepsiyi suyla ıslatıp tatlımızı döküyoruz ve soğumasını bekliyoruz, soğuduktan sonra pelteyi üzerine ilave edip servis ediyoruz.

Afiyet Olsun


Reyhan Şerbetini instagramda görmüştüm ve pazarda Reyhan demetine rastlayınca neden olmasın dedim, bana en basit ve kolay gelen @cigdemtalipoglu nun yaptığıydı.

Reyhan Şerbeti

Malzemeler;
Bir demet mor yapraklı Reyhan
Bir buçuk bardak şeker
İki litre su
Dört adet karanfil
1 limon

Yapılışı;
İki litre su kaynatılır, ocaktan alınır, iyice yıkadığımız Reyhanlar gelişi güzel kopartılıp ocaktan aldığımız kaynar suya bırakılır, şeker ve karanfillerde ilave edilir, reyhanlar mor suyunu bırakmaya başlayınca limon sıkılır ve kabuklarıda içine atılır, limon ilave edilince mucize gibi bişi oluyor ve mor renk fuşya oluyor, 15 dakika arada karıştırılarak suda bekletiliyor Reyhanlar daha sonra süzülüp buzdolabında soğutuluyor. Ben çok beğendim özellikle sıcak havalarda iyi gidiyor.

Afiyet Olsun

6 Nisan 2015 Pazartesi

Akşam Simidi


Kolay bir açmadan dönme simit yaptım bu akşam, tarifi o kadar basit oldu ki, hemen yapılıcak kadar kolay oldu, benim gibi gurbette olup canı taze simit isteyenler için ideal denebilecek bir tad...

Malzemeler:
600 gr un
1 küp yaş maya veya 1 paket kuru maya
2 tatlı kaşığı şeker 
1tatlu kaşığı tuz
Ilık su
Yarım bardak kaşar rendesi
Yarım bardak beyaz peynir
Susam
Yarım bardak pekmez

Yapılışı:

Derin bir kapta maya ılık suyla çözdürülür ve şeker ilave edilip kabarana kadar beklenir, daha sonra un ve tuz ilave edilip iyice yoğurulur, üzeri örtülerek kabarması için bir kenara alınır, yarım saatte iki katına ulaşmış olucak, diğer tarafta pekmez sulandırılır, hamurdan mandalina büyüklüğünde iki hamur koparılır ve yuvarlanıp düz şekilde açılıp kaşar ve beyaz peynir karışımı konur ve iyice yuvarlanır, iki hamur birbiri etrafında dolanır ve simit şekli verilir, önce pekmeze daha sonra susama batırılıp tepsiye dizilir, tüm hamur bitene kadar tekrar edilir bu işleme, 180 dereceli fırında simitler kızarana kadar pişirilir....

Afiyet Olsun

5 Nisan 2015 Pazar

Çıngırdamayan Çıngırak :)


İnstagram da çok güzel örgü etkinlikleri yapıyoruz, öyle ki önder olan arkadaşlarımız sayesinde hem yeni şeyler öğreniyoruz, hemde eğleniyoruz, bu güzel çıngırak Yasemin Kale arkadaşımızın örneği, o kadar minik ve güzel ki içine çıngırak aparatını sığdıramadım😄



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)