26 Haziran 2012 Salı

Uyandırma Servisi

Uçağımız neden düşürülmüş / Uyandırma Servisi 


Suriye savaş uçağımızı düşürünce, başta mutasyona uğratılmış medya olmak üzere ilgili çevreler, ‘hesabını soracağız’ moduna girdi.
Asalım, vuralım, Suriye’ye girelim naraları atanlar ve attıranlar yine neler saklıyor diye düşündünüz mü hiç?
Ama ben bir kez daha, “hadi ya, olmaz böyle şey” dedirtecek bilgiler paylaşayım.
Siz de belki yine paylaşım rekorları kıracak şekilde paylaşırsınız.
Düşürülen uçağımızın özelliği nedir?
Türk Hava Kuvvetleri’nin 2 Keşif Filo’sundan birinde ...görevlidir.
Bomba taşımaz. Yani tamamen silahsızdır.
Ne yapar bu keşif uçağı?
Adı üstünde keşif ve buna bağlı fotoğraf çekimi, bilgi toplama vb işlemler.

Şimdi bir bilgiyi daha paylaşalım.
Hatay’ın Samandağ ilçesinin sınıra sıfır noktasında, Suriyeli silahlı muhaliflerin her gün botlara bindirilerek, eylem için Suriye’ye gönderildiğini, ardından yine buradan Türkiye’ye botlarla döndüklerini, ülkemizde kaç kişi biliyor?
İşte bu mevkide olup bitenler, Suriye ve aşağıda adını vereceğim bir güç tarafından uzun süredir izleniyordu.
Olup bitenleri gören bölgedeki Türk köyleri ise feryat ediyordu, ama duyan kim.
Bu bilgiyi CHP Hatay Milletvekili Dr Mehmet Ali Ediboğlu verdiğinde de hiçbir yalanlama gelmedi. Tam bir sus pus vaziyeti oldu.
Düşürülen uçağımız, Suriyelilerin ve bir başka gücün yakın takip altına aldığı işte bu bölgeden geçti, birkaç kilometre içeri girdi ve sonra da olan oldu.
Şimdi sıkı durun.
Uçağın düşürüldüğü bölgenin çok ama çok yakınında ne var?
Suriye’nin Lazkiye Limanı.
Bu limanda ne var?
Rus Donanması’nın en önemli 3 savaş gemisi
Bu gemiler ne zamandan beri burada?
Nisan ayından bu yana.
Amiral Çabanenko savaş gemisi, Smetlivıy savaş gemisi ve Yaroslav Mudri firkateyni.
Bunlardan Amiral Çabanenko savaş gemisinin özelliği ise dünyanın en gelişmiş hava savunma ve radar sistemini taşımasıdır
Sizin anlayacağınız, uçan sineği bile algılar, anında bilgileri verir.
Sonrası da malum.
Şimdi soruyorum size, dün geceden buyana ekranları kaplayan sivil, asker, akademisyen, diplomat, gazeteci uzmanların aklına bu anlattıklarım geldi mi?
Bunları dile getiren bir konuşmacı oldu mu?
Başta Sayın Başbakan olmak üzere yetkililerin suratı niye beş karış?
Rusya gerçeği, düşürülen uçağımızla kabak gibi ortaya çıktı da, ondan mı acaba?
Başta ABD olmak üzere Batılı güçlerin dolduruşa getirmeye çalıştığı ve maalesef dolduruşa gelen Türkiye, kendisinde olmayan demokrasi ve özgürlüğü Suriye’ye götürme havalarında, Ortadoğu’nun belalı bataklığına itiliyor.
Adım gibi eminim, kimse Rusya gerçeğinden, Rus savaş gemilerinin varlığından, uçağımızın düşürülmesindeki rolünden tek kelime ile bahsetmeyecek.
Yetkililer ise suratları bir karış, konuyu es geçecek.
NATO üyesiyiz falan diye bir şeyler söyleyip yardım umacaklar.


Son söz: Acaba Rusya, dolaylı yoldan, “Yok öyle üç köfte beş kuruşa” mesajı mı verdi?


Gürbüz Evren / Siyaset Bilimci


Not: Bütün televizyon kanalları fellik fellik konuyla ilgili görüş alacağı, röportaj yapacağı isimleri arıyor. Yurdum insanı da, “laf ola beri gele” türünden konuşanların ağızlarından çıkanlarla iyice serseme dönüyor. Bu yazıyı ne kadar çok paylaşırsanız, uyandırma servisi görevini yerine getirmiş oluruz.


Nilgün Komar`e gelen maili paylaşmak istedim bende...

25 Haziran 2012 Pazartesi

Ezan Çiçeği

Bu videoyu annemin bahçesinden çektim, çok güzel bir ezan çiçeği var annemim bahçesinde, mucize gibi bir şey, insan seyrederken bile mest oluyor...

video

ve hayatıma anlam katan Şems-i Tebrizinin Kırk Kuralı her gün bi tanesini paylaşmak istiyorum, işte ilk kural


Şems-i Tebrizinin Kırk Kuralı

Birinci Kural

Yaradanı hangi kelimelerle  tanımladığımız, kendimizi nasıl gördüğümüze ayna tutar.
Şayet Tanrı dendi mi  öncelikle korkulacak, utanılacak bir varlık geliyorsa aklına, demek ki sende  korku ve utanç içindesin çoğunlukla...Yok eğer Tanrı dendi mi evvela aşk,  merhamet ve şefkat anlıyorsan, sende de bu vasıflardan bolca mevcut  demektir.

23 Haziran 2012 Cumartesi

Ben`den

Evet, devrim niteliğinde bir yazı ve benden kısa notlar.. Bilen bilir bana ait üç adet blog sayfam vardı, biri kalemim`den, biri tarif defterim, biride sandığım`dan, bende bunları tek bir blog sayfasına toplayarak sadece Narish`den dedim, iyi ettim mi bence ettim :)))

Zaten Blogger yeni arayüzüyle pek anlaşamadım, tekrar eski arayüzüne geri döndüm, insan alıştığı şeylerden vazgeçemiyormuş, yada vazgeçmek istemiyormuş...

Son zamanlarda (Türkiye`ye kesin dönüş`den itibaren, bu arada 3 yıl oldu) daha bir aktif, daha bir pozitif hallerdeydim, neler yaptım bu süre zarfında; okulu dışarıdan bitiriyorum, HEM kursuna giderek kendime ufak çaplı bir meslek edindim, 2 kez işe girdim, çıktım, kısacası Türkiye`de yaşamanın zorluğunu daha bir yakından gördüm, 19 yaşında Almanya`ya gidip, 13 yılını orada geçirip, Türkiye`ye tekrar dönüp, (ki eskisine nazaran Türkiye çok gelişmiş durumda) bocalamak normal değil mi? kendini kozadan çıkmış kelebek gibi hissediyor insan, tabi genede boş durmamak lazımdı ve bende elimden geleni yaptım diye düşünüyorum...

Neler mi var sırada; Zamanla yaşayıp göreceğiz diyelim açık bir kapı bırakalım :)))

Artık, tüm yemek tariflerim, yaptığım el işlerim, yazdığım ufak tefek yazılarımı bir blog altında topladım ve bu şekilde devam edeceğim, haa bana belli olur mu! olmaz, sıkılınca tekrar bir değişiklik ile karşınıza çıkabilirim... :))

Hayırlı günleriniz ve dolu dolu geçen bir haftasonunuz olsun inşallahh... ;)

Ha birde, yazının fotosunun yazı ile alakası ne diyecek olursanız eğer, tatil ruh haliyle seçtim, canımın o masmavi denize atlamak istediğini hiiç hissettirmiyorum değil mi ?

16 Haziran 2012 Cumartesi

Hayırlı Kandiller! ve Kandil Simidi

Rabbim bu mübarek gecede, dualarınızı ve ibadetlerinizi kabul etsin kandiliniz mübarek olsun, bende nacizane yaptığım kandil simitlerimle sizlere birer lokmada olsun sunmak isterim...

Kandil Simidi

Malzemeler;

125 gr margarin
1 kahve fincanı sıvıyağ
3 çorba kaşığı yoğurt
3 çorba kaşığı şeker
1 çay kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı mahlep (ben sirke kullandım)
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
Alabildiğince un
üzeri için, susam ve çörek otu, yumurta akı

Yapılışı;

Oda sıcaklığında bekletilmiş margarin, yoğurt, tuz, şeker, sıvıyağ, mahlep, kabartma tozu ve alabildiğine un derin bir kaba alınır ve kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğrulur, hamurdan mandalina büyüklüğünde parçalar koparılır ve simit şekli verilir, yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizmeden önce simitler ymurtanın akına batırılır ve ardından susam veya çörek otuna batırılıp tepsiye dizilir, tüm simitler 170 derece fırında üstleri kızarıncaya kadar pişirilir, soğuduktan sonra servis yapılır...

Afiyet Olsun...

Rabbim Yar ve Yardımcımız Olsun İnşallah Hayırlı Kandiller...

Hayırlı Kandiller...

Rabbim bu Mübarek günün yüzü suyu hürmetine, tövbelerinizi, dilek ve dualarınızı kabul eylesin, hakkımızda neyse hayırlı olan onu hepimize hayırlı eylesin... (amin)

Not: foto nazlim.net`den alıntıdır...!

4 Haziran 2012 Pazartesi

Dünyanın En Sessiz Süpürgesi Rowenta ile Tanışın!

Elektrikli ev aletlerinin güvenilir markası Rowenta yine bir ilke imza atmış. Silence Force Extreme adını verdiği süpürge serisinde güç ve sessizliği bir arada sunmuş. Çıt çıkarmadan çalışırken evimizi dip köşe temizleyen Rowenta ile temizlikte yeni bir döneme adım atıyoruz.

Rowenta Silence Force Extreme dünyanın en sessiz süpürgesi! Düğmesine bastığınızda çalıştığı neredeyse anlamıyorsunuz. Bu sessizliğinin yanında üstün bir temizleme gücüne de sahip.

Torbalı ve torbasız olarak iki ayrı kategoride ve topam 8 farklı renkten oluşan bu süpürgeler gerçekten şahane! Torbasız olanı Çoklu Siklon Teknolojisi sayesinde saatte 300 km hızla tozları süpürgenin içerisine alıyormuş. Aynı zamanda, emiş performansını kaybetmeden evi süpürmek artık çok daha zahmetsiz ve kolay.

Buradan Rowenta Silence Force Extreme’in nasıl çalıştığını izleyebilirsiniz:
Rowenta

Rowenta elektriğin zamlandığı günümüzde bizleri düşünmüş ve enerji tüketimi %50 azaltılmış. Tasarım ve renk olarak da hayran kalacağınız bir Rowenta mutlaka vardır. Ben mesela mor olanına bayıldım!

Ayrıca diğer aksesuarları da kullanım konforunu artırmak için özel olarak tasarlanmış, evde hayatınızı gerçekten de çok kolaylaştırıyor. Koltukların altını temizlerken öyle yerlere yatmanıza veya eğilmenize gerek kalmıyor.

Kısacası, evinize sessiz bir güç arıyorsanız, aşağıdaki linke bakmadan geçmeyin derim.

http://www.rowentasupurge.com

Bir bumads advertorial içeriğidir.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)