23 Haziran 2012 Cumartesi

Ben`den

Evet, devrim niteliğinde bir yazı ve benden kısa notlar.. Bilen bilir bana ait üç adet blog sayfam vardı, biri kalemim`den, biri tarif defterim, biride sandığım`dan, bende bunları tek bir blog sayfasına toplayarak sadece Narish`den dedim, iyi ettim mi bence ettim :)))

Zaten Blogger yeni arayüzüyle pek anlaşamadım, tekrar eski arayüzüne geri döndüm, insan alıştığı şeylerden vazgeçemiyormuş, yada vazgeçmek istemiyormuş...

Son zamanlarda (Türkiye`ye kesin dönüş`den itibaren, bu arada 3 yıl oldu) daha bir aktif, daha bir pozitif hallerdeydim, neler yaptım bu süre zarfında; okulu dışarıdan bitiriyorum, HEM kursuna giderek kendime ufak çaplı bir meslek edindim, 2 kez işe girdim, çıktım, kısacası Türkiye`de yaşamanın zorluğunu daha bir yakından gördüm, 19 yaşında Almanya`ya gidip, 13 yılını orada geçirip, Türkiye`ye tekrar dönüp, (ki eskisine nazaran Türkiye çok gelişmiş durumda) bocalamak normal değil mi? kendini kozadan çıkmış kelebek gibi hissediyor insan, tabi genede boş durmamak lazımdı ve bende elimden geleni yaptım diye düşünüyorum...

Neler mi var sırada; Zamanla yaşayıp göreceğiz diyelim açık bir kapı bırakalım :)))

Artık, tüm yemek tariflerim, yaptığım el işlerim, yazdığım ufak tefek yazılarımı bir blog altında topladım ve bu şekilde devam edeceğim, haa bana belli olur mu! olmaz, sıkılınca tekrar bir değişiklik ile karşınıza çıkabilirim... :))

Hayırlı günleriniz ve dolu dolu geçen bir haftasonunuz olsun inşallahh... ;)

Ha birde, yazının fotosunun yazı ile alakası ne diyecek olursanız eğer, tatil ruh haliyle seçtim, canımın o masmavi denize atlamak istediğini hiiç hissettirmiyorum değil mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)