31 Aralık 2010 Cuma

Mutlu Seneler

2011 hepinize sağlık, mutluluk, bol kazanç ve bol bol örgüyle gelsin :))

Yeni Yiliniz Kutlu Olsun....

30 Aralık 2010 Perşembe

Kanatları Olmayan Melek

Evet kimden bahsettiğimi tüm blog yazarları biliyor, hani her an iyilik yapan ve bizleride iyilik yapmamız için teşvik eden kanatsız melek varya işte ondan bahsediyorum..

Kim mi bu kanatsız melek? tabi ki Tülin abla..
Seni tanıdığıma o kadar çok memnunum ki ablacığım, senin iyiliklerine yetişemesemde arkandan takip etmeye çalışıyorum..

Daha çok yıllar seninle birlikte güzellikler yapmayı diliyorum ablacığım..

Seni çok seviyorum Kanatsız Meleğim.. :)

29 Aralık 2010 Çarşamba

Almanya`dan Sevgi Geldi

Benim biricik canom bana süpriz yapmış ve yılbaşı hediyesi yollamış..
Öğlen bahçe kapısısının ve merdivenlerden çıkan bi ayak sesi oldu, acaba dedim elektirik sayacını okumayamı geldiler kapıyı açtım baktım kimse yok ama kapıda büyükçe kahverengi bi zarf ve üstünde canomun adı ve adresi, zarfı açarken hem duygulandım hem heyecanlandım, benim canom o kadar nazik ve ince düşünceli ki yolladığı saat ve Damson Şal hem sevdiğim renklerde hemde çok kibarlar ve kendi el yazısıyla yazdığı yılbaşı dileği olan kart....

Kartı okumaya başlayınca gözümden yaşlar süzüldü, kartın sonuna doğru kahkahayla gülmeye başladım, işte böyle güzel bir insan benim canom..

Seni çok seviyorum ve seni iyi ki tanımışım canom dostluğumuzun ömür boyu baki kalması dileğiyle..

Ellerine ve yüreğine sağlık, kesene bereket canom...

28 Aralık 2010 Salı

Eltiyi Eltiye Küstürdük :)

Kadinca da sevgili nilgünün önderliğinde bir atkı başladık, bu modelin ismi elti eltiye küstü imiş..
aslında ben bu modeli örmeyi kafama koymuştum hatta kaynak olarakda Keyifli Hobiler den faydalanıcaktım ki sevgili nilgün benden hızlı çıktı ve hemen başladı ve bitirdi bile..

Bende dün akşam Öyle bir geçer zaman ki yi izlerken başladım ve aliyle caroline sinirimden baya bir ördüm :)) bu arada tencere kapak olayı tamda ali ve caroline için söylenmiş..
Neyyseee dizi kritiği yapmaya başlarsam yazı uzayıııpp gider, en iyisimi burada bırakalım dizi kritiğini :)))

22 Aralık 2010 Çarşamba

Üşümeyecekler Artık..


Tülin ablanın önderliğinde ki lösemili çocuklar için bere ve atkılarımı tamamladım ve bugün yola çıkıcaklar inşallah, ve  cuma elinde olması içinde dua edeceğim..


bir kız ve bir erkek için yaptım, yetişmeyecek diye ödüm koptu ama yetişti çok şükür..

temennim benim ördüklerimlede ısınır minik bedenleri..

21 Aralık 2010 Salı

Yılbaşı Hediyelerimmmm

Bu yılda geleneği bozmayalım ve forumda yılbaşı çekilişi düzenleyelim dedik, katılım iki elin parmakları kadar olsada yinede güzel bir etkinlik odu diyebiliriz..

Çekiliş sonucunda bana Arzu hediye yolladı, o kadar güzel o kadar özenle seçilmiş ve örülmüşler ki nerdeyse kullanmaya kıyamayacağım..
İtiraf etmem gerekirse Arzu çıkınca bana çekilişte içimden acaba Dana`s shawl ı yolllar mı diye geçirmedim değil..:))
Birde şu poşetliğine bitmiştim sanki kalbimi okurcasına ikisinide yollamış bana..
Kitabı tam olarak incelemedim ama galiba osmanlı döneminden ve eski İstanbul`dan bahsediyor, yani oda tam benlik, osmanlı sarayları, eski İstanbul hep ilgimi çekmiştir, acaba önce ki hayatımda bi sultan, bi valide sultan, bi cariye falanmıydım diye şüphelenmeye başladım bi ara kendimden..:))
Moher yünleride almayı düşünürken birde baktım onlarıda yollamış canım arkadaşım, sen benim içimimi okudun diye sormak geliyor içimden.. :))
Takılar için söylecek sözüm kalmadı, çok zevkle seçilmiş ve banada özel günlerde kullanma inceliği düşmüş ;)
Ve son olarak el yazınla yazdığın güzel not beni ayrı bir şekilde mutlu etti..
Artık yılbaşı kartlarının yollanmadığı günümüzde el yazısıyla yazılmış notlar ve iyi dilekler insana bir sıcaklık veriyor..

Tekrar teşekkür ederim canım benim.. :))

Dipciknot: yazıyı yazdığım 2 gün oluyor ama bir türlü fırsatım olupta taslaktan yayınlayamadım bile..

16 Aralık 2010 Perşembe

Onlar Üşümesin


Bu çağrımda sevgili Bulut Gölgesi Tülin ablamdan, kendisi yüreği güzel, yardımsever, yegane bir insandır..
Lösevde ki çocuklarımız üşüyorlarmış, onlara atkı ve bere yollayarak bi nebzede olsun ısıtmaya ne dersiniz..
Ayrıntılı bilgi için Bulut Gölgesine uğrayabilirsiniz, emin olun tülin abla yardımcı olmaktan çekinmeyen biridir..

Çocuklarımız üşümesin, onları sevgimizle ısıtalım..

Oyuncak İstiyorlar!!



Onlarda çocuk ve onlarda büyüme mücadelesinde, büyürken öğrenme mücadelesinde, her ne kadar bir çocuğu yetiştirmek anne babanın görevi olsada, bunda öğretmenin payıda büyük oluyor..

Atölye Kedi arkadaşımız yeni atandığı anasınıfında minikleri eğitmeye başlayarak en zor bir işi başarmaya çalışıyor, bizlere düşende ona destek olmak..

Görev yaptığı ilde ki anasınıfında oyuncak eksikleri varmış, biz yardımseverlerden yardım istiyor kendisi..
Bende bu çağrıyı arzuco `nun sayfasından işittim bende görmezden gelmeyip ziyaretçim olan arkadaşlarıma duyurmam gerektiğini düşündüm..

Ayrıntılı bilgi için her iki arkadaşımın sayfalarını ziyaret edebilirsiniz..

arzuco adreside yayınlamış bende buraya not olarak düşüyorum..

Göndereceğiniz Adres:

Evren Yılmaz

Yıprak İlköğretim Okulu - Anasınıfı

Afyon/ Dinar
 
Çocukları bizde sevindirelim, dünyada tarifi olmayan en büyük sevinç çocuk sevindirmektir..

12 Aralık 2010 Pazar

Pazar Sürprizi :p

Tığ ve ipi aldım önce
Başladım örmeye ince ine
Örnekler için netten faydalandım
Kek gibi motifler yaptım... :)))



Şarkı tanıdık geldimi, hani deli dolu, şarkılar söyleyen Nil karaibrahimgil varya onun ''sana kek yaptım'' şarkısı geldi aklıma motifleri üst üste koyunca, o şarkıdan esinlenerek bende motiflerim için beste yaptım.. :))

Motiflerin akibetide birleştiklerinde ortaya çıkıcak, o zamanda bitmiş motifler için bi beste yaparım... :)))

Mutlu pazarlarınız olsun inşallaahh....

3 Aralık 2010 Cuma

Güllü Fular Örüyoruz


Bu aralar forumca çok hamaratız..
Sevgili hümeyranın önderliğinde 2 fular örüyoruz, birini bitirdik, diğerine henüz başlamadık, nasıl ördüğümüzü görmek isterseniz eğer bize uğramanız yeterli.. :))

İştee buda benim boynumda ki hali..

2 Aralık 2010 Perşembe

Etkinlik Yeleğim Bitttiiiiiiiii


Gerçi daha düğmeleri var dikilicek, onlarıda yarın dikince üzerimdede eklerim fotosunu, ama çok içime sindi yeleğimmm.. :))

hani geçen post ta demiştim ya iki yeleğin karışımı diye..


Bu yeleğin etek kısmını aldım..


Bu yeleğinde örneğini..

benim yeleğede kendimden bişiler kattım, yakasının kapalı olması ve boyunun uzun olması  gibi.. :)))

1 Aralık 2010 Çarşamba

8. Örgü Etkinliğimiz Başlıyooooorr..

Image Hosted by ImageShack.us
Kadinca olarak bizler üretmeye devam ediyoruz, aralık ayının yeni etkinliği BERE hepimiz renk renk, model model, çeşit çeşit bereler öreceğiz..


Sizde bizlere katılmak isterseniz eğer banneri tıklamanız yeterli olucaktır.. ;)

30 Kasım 2010 Salı

Ortaya Karışık Bir Yelek


Etkinlik yeleğimin sol önünü yarıladım.. Dropdesing in nimetlerinden faydalanıyorum..

Bu iki yelekte çok hoşuma gidiyor, ama ben ne yaptım ikisini birden örceğime iki modeli karıştırmayı tercih ettim.. :))

22 Kasım 2010 Pazartesi

Biten Bişeyler

 Hani bişeyler başlamıştım ya heh işte onlar bittiler, baktuse ipim yettide bebek hırkasına yetmedi başka çözümler bulacağım artık..

7 Kasım 2010 Pazar

Başladım Gene Bişiler..

Malum Eliinayı bitirdim, e elim boş kalıcak değil ya..



Bende de BoncukDevrim`in forumda önderliğinde ördüğü Tığ işi bolero yu başladım ama ipim yetmedi 1 yaşında bir bebeğe örmeyi planlarken sanırım yeni doğmuş bir bebeğe olucak..



Ne yapacağımı düşünürken birden kendime baktus başlamış buldum, bu iki ipte aynı marka ve güzellikte, bitince nasıl olucak bakalım.. :)

4 Kasım 2010 Perşembe

Yeni Cicişlerim :))

Almanya`ya gidince şişti ,örgü apartalarıydı ,dergiydi almadan edemedim..
Hayatta en çok alışveriş yaparken almaktan hoşlandığım şeyler, hobi ve el işleriyle ilgili herşey olduğunuda keşfettim.. Gitmişkende fotolarını gördüğünüz şeyleri almadan edemedim.. :))

Yardımcı şişlerim..

3.5 ve 4 numara misinalı şişlerim..

Örgü zamazingoları..

Dergilerimmm

Söylemeden geçmeyeyim bebek dergilerini sırf bebekler tatlı diye aldım :))



Solda ki sabrinadada ki hırka çok hoşuma gitti inşallah bi gün örerim :))

2 Kasım 2010 Salı

7. Kadınca Örgü Etkinliğimiz #Yelek Ör

Etkinliğimiz dün itibariyle başladı, yelek öreceğiz bu kendinize olur, eşinize-çocuklarınıza olur.. Hatta hediye bile olur..

Katılmak isterseniz Kadın`ca ya uğrayın diyorum.. ;)

1 Kasım 2010 Pazartesi

Eliina Shawl The End :)

1 ay önce başladığım Eliina Shawl nihayetinde sonlandı, Kadın`ca da  birlikte ördüğümüz bu şal aslında Ravelry den alıntıdır, şemaları ve açıklaması ücretsizdir..

Ama tek başına öremem yardımsız derseniz biz Kadın`ca da ördük arkadaşlarla ve örmeye devam edenlerle, isterseniz sizde bir uğrayın..


Forumumuzda şu an itibariyle yeni bir etkinliğe başladık, ayrıntılı bilgi için Tıklayabilirsiniz..

4 Ekim 2010 Pazartesi

Fırfır Etek

Kızçelere ördüğümüz fırfır eteği ben daha henüz bitirebildim.. Pek içime sinmesede böyle bir şey çıktı ortaya..

Dipnot; yarımlardan birini bitirebildim şimdi sırada eliina shawl, ve çanta var.. Artık onlarıda Almanya`dan döndüğümde kısmetse bitireceğim..;)

30 Eylül 2010 Perşembe

Eliina Shawl


Almanya`dan getirdiğim simli ipleri değerlendirmek için en basitinden bir şal başladım Eliina Shawl ne zamandır aklımda olan bir şaldı, işaretleyip işaretleyip duruyorum, bakalım ömrüm yeticek mi yapmak istediğim şalları örmeye.. :))

Ve bundan sonra karar verdim bir işi bitirmeden başka bir şey başlamayacağım, şu an elimde yarım işlerim var ve ben maymun iştahlılık yaparak hemencik şal başladım, bu şalı bitiricem, ayrıca kızçelere fırfırlı eteğide bitirmedim, sonra Sevgili Sevkutun blog sayfasında ki çanta da başladığım gibi duruyor oda biticek daha, birde askılı bluz başlamıştım ama o sökülücek çünki kendime bayaa bir bol oldu, şimdilik bi kenarda durucak yaza daha çok var nasılsa :)))

Liste böylee uzayıp gider, son yarımları tamamladıktan sonra hiç bir şekilde yarım iş bırakmayacağım, başlarsamda eğer hemen sökeceğim, sizlerin huzurunda kendime söz veriyorum :)))

28 Eylül 2010 Salı

Bildiniz Geçen Post`taki Soruyu ;)


Evet 2 yıl sonra aldığım motif makinasını kullanmayı başardım sonundaa, bir çok kez denemiş ve hiç isteksiz yapmıştım bi kaç motif, Forumda örgü etkinliği düzenlemiş bulunuyoruz Artan ipleri değerlendiriyoruz, hem o amaçla hemde şu motif makinasını deneyeyeyim diye düşünerekten çıkardım en diplerden motif makinası zamazingosunu :)

Sevinçten hemencik blog sayfama ekleyiverdim ne yapıyorum diye, tüm yorumlar ne yaptığım konusunda hem fikirdi, amaaaaa nerde kullandığımı tahmin edememişsiniz.. ;)))

Artık ne yaptığımıda daha sonra ki post`ta yayınlarım ne dersiniz :))

19 Ağustos 2010 Perşembe

Armut Suyu (Armutlu gazoz)

Çook ihmal etmişim mutfağımı, halbuki eklenicek tarif ve foto çok ama ekleyecek insan yok ne yazık ki..
Az önce köyden getirdiğim armutları suya basarken aklıma geldi, hemen ekliyim dedim ve sıcağı sıcağına ekliyorum..

Malum Ramazan`a girdik, artık iftar sofralarının baş tacı su ve sulu gıda ve içicekler, kolayını bulsam bir damacana suya banamısın demicem ama işte bir şeyler yemedende olmuyor...

Bu armut suyunu rahmetli anannem yapardı, bahçelerinde devasa bir armut ağacı vardı ve armut yapıp olgunlaşınca ağustos ayında  fındığa giderken içicek olsun serinletsin, diye armutları koca koca seramik turşu fıçılarına basardı, armut sirke gibi ekşidiği için çocukken bize gazoz gibi gelirdi, annemde basmış ve anannemi yad etmiş oldum...

Tabi babam bi torba dolusu armutu elime tutuşturunca bende bastım, bakalım merakla ekşimesini bekliyorum.. :))

Şu an sıcağı sıcağına basılmış armutları görüyorsunuz, bi kaç günede suya dönüşmüş halini görüceksiniz..
Tarifine gelince, bir turşu kabına yıkayıp, bir kaç parçaya böldüğünüz armutları atın, daha sonra ağzına kadar içme suyuyla doldurup kapatın, ve karanlık bir dolap içinde ekşiyene kadar bekletin..

Çok da basit yani hiç bir zorluğu yok yani..

Ve bu arada Ramazanınız mübarek olsun...

23 Temmuz 2010 Cuma

Uff Örgü Örmek İstiyorumm!

Sıcaklardı, tatil rehavetiydi derken örgüleri attım bi kenara, ellerimi yaktığı için ipler istesemde öremiyorum..

Sanki bi eksiklik varmış gibi hissediyorum, çook tembel oldum çoook, acaba tatile gitmesemeydim, tatil modundan halen çıkamadımm..:S

22 Temmuz 2010 Perşembe

Bugün Benim Doğum Günüm


32 Oldum bugün
ne zaman büyüdüm bu kadar
anne oldum, eş oldum, kadın oldum
ne ara 32 oldum hatırlamıyorum
..........32 oldum bugün.........

22 Haziran 2010 Salı

Tatildeyiz :))

Tatil hazırlıklarımız son hızıyla sürüyor, yarın gece yola çıkıyoruz ve 10 gün boyunca denizin, Güneşin, kısacası tatilin tadını çıkaracağız.. :))

Ve yine kendimi tutamadım ve  makinanın başına geçtim, kenarda hazır bir kumaşda olunca güneş kremlerini koyacak bir kese dikeyim dedim.. :))

Böylece bavula koyuncada derli toplu olur diye düşündüm ve ortaya böyle bir kese çıktı.. ;)

 Bunlarda kesenin içine girmeye hazır olan güneş malzemelerimiz.. :))
Tamamen organik ürünler seçtik, fiyatını duyunca accık dudak uçuklaması yaşadık ama, kız bana bu ürünleri özellikle siz kullamalısınız, çünki kullanmassanız haşlanırsınız, deyiverdi, tabi bizde öyle deyince alıverdik gitti... ;))
Evet canlar yolcu yolunda gerek, yavaş yavaş artık hazırlıkları tamamlamam gerekiyor yarın gece yola çıkıyoruz, bekle bizi SİDEEEE biz geliyoruuzz :))))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)