16 Aralık 2010 Perşembe

Oyuncak İstiyorlar!!



Onlarda çocuk ve onlarda büyüme mücadelesinde, büyürken öğrenme mücadelesinde, her ne kadar bir çocuğu yetiştirmek anne babanın görevi olsada, bunda öğretmenin payıda büyük oluyor..

Atölye Kedi arkadaşımız yeni atandığı anasınıfında minikleri eğitmeye başlayarak en zor bir işi başarmaya çalışıyor, bizlere düşende ona destek olmak..

Görev yaptığı ilde ki anasınıfında oyuncak eksikleri varmış, biz yardımseverlerden yardım istiyor kendisi..
Bende bu çağrıyı arzuco `nun sayfasından işittim bende görmezden gelmeyip ziyaretçim olan arkadaşlarıma duyurmam gerektiğini düşündüm..

Ayrıntılı bilgi için her iki arkadaşımın sayfalarını ziyaret edebilirsiniz..

arzuco adreside yayınlamış bende buraya not olarak düşüyorum..

Göndereceğiniz Adres:

Evren Yılmaz

Yıprak İlköğretim Okulu - Anasınıfı

Afyon/ Dinar
 
Çocukları bizde sevindirelim, dünyada tarifi olmayan en büyük sevinç çocuk sevindirmektir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)