22 Haziran 2010 Salı

Tatildeyiz :))

Tatil hazırlıklarımız son hızıyla sürüyor, yarın gece yola çıkıyoruz ve 10 gün boyunca denizin, Güneşin, kısacası tatilin tadını çıkaracağız.. :))

Ve yine kendimi tutamadım ve  makinanın başına geçtim, kenarda hazır bir kumaşda olunca güneş kremlerini koyacak bir kese dikeyim dedim.. :))

Böylece bavula koyuncada derli toplu olur diye düşündüm ve ortaya böyle bir kese çıktı.. ;)

 Bunlarda kesenin içine girmeye hazır olan güneş malzemelerimiz.. :))
Tamamen organik ürünler seçtik, fiyatını duyunca accık dudak uçuklaması yaşadık ama, kız bana bu ürünleri özellikle siz kullamalısınız, çünki kullanmassanız haşlanırsınız, deyiverdi, tabi bizde öyle deyince alıverdik gitti... ;))
Evet canlar yolcu yolunda gerek, yavaş yavaş artık hazırlıkları tamamlamam gerekiyor yarın gece yola çıkıyoruz, bekle bizi SİDEEEE biz geliyoruuzz :))))

2 yorum:

  1. iyi tatiller iyi eğlenceler :))

    YanıtlaSil
  2. iyi tatiller olsunn gülomaa,sürsünn kremlerini yatsinn günesin altina ohhh keyfinee baksinn düsmanlarini catirr catir catlatsinn :o)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)