30 Eylül 2010 Perşembe

Eliina Shawl


Almanya`dan getirdiğim simli ipleri değerlendirmek için en basitinden bir şal başladım Eliina Shawl ne zamandır aklımda olan bir şaldı, işaretleyip işaretleyip duruyorum, bakalım ömrüm yeticek mi yapmak istediğim şalları örmeye.. :))

Ve bundan sonra karar verdim bir işi bitirmeden başka bir şey başlamayacağım, şu an elimde yarım işlerim var ve ben maymun iştahlılık yaparak hemencik şal başladım, bu şalı bitiricem, ayrıca kızçelere fırfırlı eteğide bitirmedim, sonra Sevgili Sevkutun blog sayfasında ki çanta da başladığım gibi duruyor oda biticek daha, birde askılı bluz başlamıştım ama o sökülücek çünki kendime bayaa bir bol oldu, şimdilik bi kenarda durucak yaza daha çok var nasılsa :)))

Liste böylee uzayıp gider, son yarımları tamamladıktan sonra hiç bir şekilde yarım iş bırakmayacağım, başlarsamda eğer hemen sökeceğim, sizlerin huzurunda kendime söz veriyorum :)))

2 yorum:

  1. bEN DE HEP SÖZ VERİYORUM AMA HEP İHANET EDİYORUM YARIM İŞLERİME.

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglık ablacım bloguma zıyaret edermısınız sıze bır armaganım var sevgılerle:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)