18 Ocak 2013 Cuma

Ve Zeyneb` in Birde Balerini Var :`)

Evet karşınızda Balerin Duru, biliyorsunuzdur Beyhan arkadaşım Ravelry`de kendi dizaynı bu bebeğin açıklamasını yayınlamıştı benimde uzun zamandır aklımdaydı yapmak ve kısmet Zeynep sultanaymış, benim balerinim biraz çirkince oldu ilk olunca :))) Açıklama için Ravelry`nin sayfasından ulaşabilirsiniz...

Yan profilden görünüşü buda balerinimizin, parmak uçlarında nasıl duruyor gördünüz mü :))
Balerinimiz çok yetenekli nasılda spagat yapıyor değilmi, çok esnek ve bir o kadarda zarif :))

Aaa pepee de girmiş kadraja, sanırım balerinimizin gösterisini kıskandı ve sabote etmek istedi, ahh yaramaz pepee ahh :)))))

Benim Balerinimin adıda Balerin Zeynep oldu, bakalım bizim Zeynep kız nasıl bulucak balerin Zeynebi....
Açıklamada ki tek fark ben burnunu örerken yaptım yani sonradan dikmedim, fakat biraz aşağıda olmuş, olsun bu kadar kusur kadı kızındada olur, birde tütüsünü gerçek tülden diktim, nasıl olmuş güzel olmuş mu?...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)