8 Ocak 2013 Salı

Bende Özledim! :(

Seksenler komik olduğu kadar insanın içini burkan sahneleriylede, eskiyi hatırlatmasıyla insanı duygu seline kaptırıveriyor, az önce ki sahnelerinden birinde Alper ve Nevzat`ın "Bak ben ne özledim" sohbetinde ki Alperin Annesinin sabah kahvaltısına kaldırdığı sobada çayı pişirmesini anlatıyor ya işte beni tam can evimden vuruyor.... :(

Ardında da Bülent Çidem`in Beni Unutma şarkısıylada koy veriyorum çeşmeleri... :`(((


Hep kulağında
Okula gitmek için kalktığımda
Sobanın üzerinde öten çaydanlığın sesi
Hep burnumun ucunda
Sobanın üzerinde pişen ekmeğin kokusu
Dışarısı soğuk, dışarıda lapa lapa yağan kar
Çocukluğum güzel günlerim
Yaşadığım en güzel hatırlarım.......

8 Ocak 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)