20 Ocak 2013 Pazar

Amway Serbest Girişimci



Evet artık bir Amway serbest girişimci olarak çok kez ürün tanıtımı yaparak başınızı ağrıttım farkındayım, ama bir işe girince o işi tanıtmak ürünleri tanıtmak en doğal yoldur biliyorsunuz sizlerde...

Benim başlama sebebim ablam, tanıttığım ürünlerde Almanca farkındaysanız, çünki bu işi Almanya`da idame ettiriyorum, şimdi yayınlayacağım kişisel web sayfamda Almanca, benim favori ürünlerim (beslenme destek, güzellik ve ev bakım ürünleri) mevcut ve benimle bu ürünler hakkında bilgi edinmek için irtibat kurmak adına mail adresim ve ufak bir formda mevcut, (tabi bu bilgileri Almanya`da yaşayanlar için yazıyorum) Türkiye`deki dostlarım içinde Sponsorumun kişisel sayfasını yayınlayacağım...

Bu ürünleri sizde kullanmak isterseniz, yada "ben bu ürünleri kullanmak istiyorum ve ayrıca kullanırken parada kazanmak istiyorum" diyorsanız;

Benim Kişisel Sayfam

Türkiyeden Sponsorum olan kişiye ulaşmak için;

Sponsorumun Kişisel Sayfası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)