1 Nisan 2008 Salı

Konya Ç.E.K

Bir foruma tesadüf eseri katıldım, ve blog sayfalarını devamlı takip ettiğim bayanlarıda burada görünce doğru bir yerde olduğumu anladım, bu yardım etkinliğinden önce ki etkinliği blog sayfalarının birinde görmüştüm fakat hiç anlayamamıştım.. Daha sonra foruma üye olduktan sonra ikinci bir etkinlik düzenlendi hemde iki yere birden, Konya Ç.E.K (çocuk esirgeme kurumu) ve Antalya Yakoder (yaşlıları koruma derneği) ve bu sefer ki etkinliğe katılmalıyım dedim kendince.. forumda ki bayanlar o kadar uğraş veriyor ki insan duygulanıyor, yapılanlar yerlerine ulaştırılmak üzere aracı olan kişiye doğru yola çıktı (bende bugün postaya verdim ve bir kaç kişinin kargosu ulaştı bile) bende elim deydiğince bir şeyler yapmaya çalıştım hatta arkadaşım da bir kutu kremle katılım sağladı, fakat başka bir etkinlik olduğunda kargoyu kendisinin hazırlayacağını söyledi, düşünmesi bile güzel..

Ben yaşlılara birşey örmeye açıkçası korktum, daha önce battal boy hiç bir şey örmediğim için korktum diyebilirim.. Benim nacizane katılım gösterdiğim hediyelerim...

3-4 Yaş erkek çocuk süveteri..

Ve paketin hepsi..

Güle güle giyin çocuklar bizler sizlerin uzak teyzeleriniziz..

4 yorum:

  1. harikaa narişimm harikaaaaaaaaa
    eline gönlüne sağlık
    dün sabah kanal 7 haberlerde izledim bende etkinliği
    çok güzel bişey

    YanıtlaSil
  2. sagoll canimm, ben haberleri izleyemedim, izleyenler ve kaydedenler youtube ekliyecekler oradan görürüm, o etkinlige katilamasamda gurur duydum diyebilirim..

    YanıtlaSil
  3. narisim blogun hayirli ugurlu olsun, aramiza hosgeldin :))

    YanıtlaSil
  4. tesekkürler ülküsüm..

    hosbuldum :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)