2 Ekim 2014 Perşembe

İnstagram İcat Olundu, Mertlik Bozuldu :Pp



Evet itiraf ediyorum, instagram açtığımdan bu yana blog sayfamı ihmal ettim, tabi bunun yanında, hamilelik tembelliği, bebek doğdu, doğacak büyüdü büyücek derken zaman akıp gidiyor, tabi bu arada akıllı telefon sahibide olunca insanda akıl kalmıyor, sanki akıl gidiyor telefon sizi yönetiyor ve ne yazik ki hepimiz bu durumdan memnunuz!.

Birde instgramda bişeyler paylaşmak daha kolay geliyor bana, birde paylaştığın gibi ilgi görmeside cabası, tamam blogda ki gibi içini dökemiyorsun, ama sanatsal fotoğraf çekecem eklicem diyede bayağı kasıyorsun, bir zamanlar bloggerdada vardı evet yada daha var bilemiyorum, ama insan yinede özlüyor buralarını, yazmayı, dolaşmayı gerçi telefon ve tabletten rahat gezinip yazılamasada güzel buralar yaaa....

Bu yazıyı yazmamın asıl sebebi, 1 yıldır kullandığım kişisel instagram hesabıma narishden adıyla bir hesap daha ekledim, yaptığım elişlerimi paylaşıyorum, geçen ay etkinlik bile başlattık hesabıma @narishden adıyla ulaşabilirsiniz;)

Son olarak ekim ayında yaptıkların kolajiyla yazıma son veriyorum... ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)