2 Ekim 2014 Perşembe

Ekşi Maya Yapımı 2. Gün


Ekşi mayada son durumu bildiriyorum, kokusunda değişim olmaya başladı, küçük kabarcıklar oluşmaya başladı, ve ikinci günde adım adım değişiklikler oluşuyor. -

1. Fotoğrafda; dün akşam 21:36 da beslemeden önce ki hali olan fotoğraf, dikkatli bakarsanız kabarcıklar oluştuğunu görüceksiniz😄ve kokusu maya kokusunu almaya başlamıştı. -

2. Fotoğrafda; bir kaşık un (silmi) ve bir kaşık su (içme suyu) tahta kaşıkla karıştırılıp beslendikten sonra ki hali, üzeri kapatılıp sabah beslemek üzere kaldırıldı. -
3. Fotoğrafda; bu sabah 21:36 da açtığımda beslenmeden önce ki hali, yine kabarcıklar ve maya kokusu vardı, tek fark uzayan yapışkan bir hamur olmasıydı. -

4. Fotoğrafda; yine aynı işlemi uygulayarak mayayı besledim, tekrar kapadım üzerini ve akşam için kaldırdım, böylece 48 saatlik dilime geçmiş olduk, durmak yok yola devam, olmazsa tekrar başlayacağım😄

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)