13 Temmuz 2012 Cuma

Organik Bunlarrr

Bugün Köyden geldim, anneciğimin bahçesi çoşmuş maşAllah yine, ee onları toplamassam olmazdı... :))

 Acı Biberlerim...
 Çokda olmazsa bize yeticek kadar bamyalar...
 Biberiye koparmayıda ihmal etmedim...
 Ihlamurları getireli baya olmuştu, evde kuruttum, bu sefer sadece çiçeklerini kopardık, kışa içmeyi sabırsızlıkla bekliyorum....
 Hazır köydeyken anneciğimle ramazan hazırlığı yapalım dedik ve makarna kestik...
 Nektar, Nam-ı değer tüysüz şeftali, annemler köydeki araziyi satın alınca babam meyva ağaçları dikmek istemiş ve ilk önce beraberce pazardan şeftali fidesi almıştık, babam ekti ve 1 sene sonra meyva verdiler, ama ilginçtir ki tüyleri yoktu bu şeftalilerin, adnın nektar olduğunuda Almanyaya gittiğimde öğrenmiştim, o zamana kadar adı tüysüz şeftaliydi... :)))
Patlıcanlar ve kabaklarr....

Hepsi bahçeden, hepsi taze ve organik, hele hele bahçeden onları toplamak nasıl zevkli, her akşam üzeri bahçeye girip bütün hepsinden toplamak insana huzur veriyor, şükür vesilesi oluyor, daha bahçede olmayan domatesler, karpuzlar, biberler var, onlarda yavaş yavaş oluyorlar... 

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)