22 Temmuz 2012 Pazar

Nice Güzel Yaşlar Bana :)

Bugün benim doğum günüm, kelimeler büyüyor ağzımda ve dahası bende büyüyorum her geçen gün, yaşlanıyorum daha türkçesi...

Eskiden doğum günlerimde heyecanlanırdım, hep bir sürpriz olsun diye bekler, hatta doğum günüm ne kadarda çabuk bitti diye üzülürdüm, 34 oldum hiç bir süpriz yaşamadım şimdiye kadar :)))
artık bu saatten sonrada yaşamam herhalde, gerçi hayat bu hangi sürprizleri karşımıza çıkarır bilinmez...

Neyse bi yaş daha yaşladım, artık gelecek diğer yaşlarımıza bakıcaz neler olucak diye...

Bugün benim doğum günüm, kendi doğum günümü kendim kutluyorum.... Delimiyim ben neyim, ama farklı oluyormuş insanın kendi doğum gününü kendisinin kutlaması...

Dipcik not; Foto netten alınmadır, oynamalar bana aittir...

4 yorum:

  1. yeni yaşın kutlu olsun, mutluluk ve sağlık getirsin inşallah.
    yaşlanmıyoruz, '' yaş alıyoruz'', lütfen yani:)
    her doğum günü biraz daha olgunlaştığımızın işareti...
    ve evet haklısın, hayat ne sürprizlere gebedir bilemeyiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arkadaşım, evet evet yaş alıyoruz, sevdim bu şekilde söylenince :)

      Sil
  2. doğum günün kutlu olsun canım nice yıllara...
    yaşlanıyoruz büyüyoruz olgunlaşıyoruz
    hoş sürprizlerle dolu bir yıl geçirmen temennisiyle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)