22 Temmuz 2012 Pazar

Kent Meydanında Ramazan Şenlikleri


Geçen yıl fotoğraflama şansım olmamıştı, bu yıl nette olmasa 3. gününde doğum günüme denk gelmesiyle gittik ve tesadüftür ki Semazenleri izleme şansım oldu, bir daha görebilirmiyim denk gelirmi bilmem ama tadı damağımda kalmadı değil hani...

Bu orta ki minik semazen varya işte o hiç durmadan döndü, yavrum hiç dengesinide kaybetmedi, nasıl bir aşk taşıyorsa o minicik yüreğinde nasılda güzel döndü yarabbim, hem ağladım hem izledim onun güzelliğini, sonra rabbime şükrettim aşkla yanan insanların hala var olduğunu görebildiğime...

Görüntülerim pek kaliteli değil, fotoğraf makinasının kamerasıyla çektim, ortamda ki ışıklandırmada yetersiz olunca pek güzel olmadı görüntüler ve fotoğraflarım..



Fotoğraflarım gerçekten çok kötü çıkmış, üzerinde oynamak bile pek bir şey değiştirmedi :( neyse bunlarda bi anı olarak bulunsun blog sayfamda...

Not: Neden! bloggerda yüklenen fotolar görünmüyor çözemedim, bende upload sitesi aracılığıyla yükledim fotoğrafları.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)