9 Temmuz 2009 Perşembe

Yeni Tema`m


Farkında mısınız bilmiyorum ama günlerdir bir tema kurmaya karar veremedim..

3 blog sayfamla aynı derecede uğraştım ve hangi temayı kursam diye karar verememekten, tema geçit töreni gibi oldu bloglarım, kurduğum temalar ya isme uymuyordu, yada uygun isme göre blog sayfamın adını değiştiriyordum..


Ama sonunda bu blogumun temasınında da, adında da karar kılabildim (inşallah bir daha değiştirmem) artık yola bu tema ve blog ismiyle devam edeceğim..


Türkiye`ye döndüğümüzde belki ilgilenemem diye, bir taraftanda blog sayfalarımı düzenlemeye çalışıyorum, bu blog sayfam içime yattı o yüzden artık bu isim ve temayla yola devam ediyorum... ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)