8 Mayıs 2008 Perşembe

Yazlık Yelek (gidişat)

Yeleğimin son hali, etek kısmı çok zevkle ilerledi hatta bu kadar çabuk ilerlemesine şaşırdım, ama file kısmı o kadar zevkli gelmedi hatta hiç bitmeyecek sandım..



File kısmı bu şekilde devam etti, sıkıcı geldi fakat azimle devam ettim, belkide isteksiz yaptığım için pek düzgün olmadı..



File kısmıda bitti nihayet ve roba kısmına geldim, file kısmı sıkıcıkydı derken roba kısmının hiç ilerlemdiğini fark ettim, neyse arka kısmı doğal olarak geniş olduğu için sıkıcı gelmiş olabilir, birde elimde çok fazla kaldı ilerledikçe düzgün gelmemeye başladı umarım bitince bu bıkkınlık biter..


Bittiğinde nasıl görünücek merak içersindeyim, örgüye devam, ha gayret önleri kaldı..:))

3 yorum:

  1. simdiden cok güzel görünüyor.. sabirsizlikla bekliyorum bitmis halini.. ip biraz ince gibi o yüzden beni korkutuyor.. elimdekiler bi bitsin belki bende baslarim :)

    YanıtlaSil
  2. ülkücüm aslinda cok zevkle örülüyor, eger baslarsan, ben karamsarliga kapildim bir an hani cok isteyerek basladigin birsey ilerlemez ya o karamsarligi yasadim, yoksa cok zevkli bir örnek, hic durma basla derim..;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor beyhancım eline sağlık...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)