18 Mayıs 2008 Pazar

Sobelendim..

Sevgili arkadaşım Ülkü tarafından sobelenmiştim bundan 3 hafta kadar önce, biliyorum çok geciktim fakat Ülkü 'nün beni affedeceğini düşünerek geçte olsa cevaplıyorum.. :))

A: Ailem (benim herşeyim)

B: Bilgisayarım (o'nun sayesinde bir çok şey öğrendim)

C: Cam güzelim (kendisi çiçeğim olur, ona bu adı taktım)

Ç: Çalışmak (istiyorumm :S)

D: Defterim (küçük notlarımı düştüğüm küçük defterim)

E: Evim (kendimi güvende ve rahat hissettiğim tek yer)

F: Fotoğraf makinası (dünyada ki tüm güzellikleri kaydedebilen mucize alet)

G: Güzellik

Ğ: --------

H: Herifçem (eşime hitap şeklim:))

I: Işık

İ: İpek

J: Jet (bir adet olsa ne iyi olurd :Pp)

K: Kitap (okumayı seviyorum)

L: Lekeler (çıkmak bilmiyorlar)

M: Mustafam (bi tanecik oğlum)

N: Nane

O: Olmak yada olmamak (işte bütün mesele bu :p)

Ö: Örgü (yapmaktan hoşlandığım hobim)

P: Para (olmadan olmuyor ne yazik ki)

R: Radyo (arada sevgili Karınca forumda yayın yaptığımız amatör radyomuz)

S: Sevgi Kelebeği (eşimin bana hitap şekli)

Ş: Şeker (kuşumuz)

T: Türkiye (izine giteyi iple çekiyorum)

U: Umut

Ü: Üzüntü

V: Vefaat

Y: Yalan (nefret ederim)

Z: Zaman (ne yazik ki çok çabuk geçiyor:S)

Huu açıkcası çok zorlandım sanırım şimdi ben bir kaç arkadaşımı sobeleyeceğim, bendeee sevgili Selma sevgili Beyhan sevgili Muko 'yu sobeliyorum..

1 yorum:

  1. beyhancımm cevapların çok güzelll,ben daha önce bu konuda sobelenmitimm canımm bilgineeeee...
    öpüyorummm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)