5 Mayıs 2008 Pazartesi

Bahar`da


Düsündüm de, bahar benim hayatim´da siradan bir mevsim degilmis, bahar geldiginde güzel heyecanlar yasamam bosuna degilmis, megerse bahar topragin canlandigi, ciceklerin güzelliklerine güzellik katarak actigi, günesin daha bir isittigi, ilik yagmurlarin yagdigi, topragin mis gibi koktugu siradan bir mevsim degilmis benim hayatim´da..



Cünki !



Ben bahar´da sevdim, baharin devami yazda evlendim, hayatimin erkegiyle bir ömürde beraber yaslanmak icin söz verdim..



Ben bahar´da anne oldum, bir kadinin tatmak isteyebilecegi tek duygu anneligi tadtim, baharin kokusunu oglumun kokusu sardi bir anda benim icin 10 yildir baharin kokusu oglum oldu..



Ben bahar´da bu iki döngüyle yasadigimi hissettim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)