18 Mayıs 2008 Pazar

Yazlık Yelek (gidişat - 2)

Yeleğimin gidişatı hiç iyi değil şu an için, oğlumun sabotajına uğradım, tığımı kırdı ve ben zamansızlıktan bir tığ almaya gidemedim..

Oysa ki arkayı bitirmiş önün birinide yarılamıştım..
İşte yeleğimin son halleri..


Biten ve ütüyle şekil alan yeleğin arka kısmı..


Henüz yarılısını yapabildiğim önün biri..

Bende yelekle aynı anda başladığım fakat tığım kırılana kadar ağırlık verdiğim yeleği tığ alana kadar bir kenara bırakıp modeli sevgili Ülkü'ye ait olan ve sevgili Eda'nın ev sahipliği yaptığı''Bluz ör'' etkinliği için ördüğüm bluzun aynını fakat ajur ağırlıklı olmak kaydıyla örmeye devam ediyorum, şimdilik güzel gidiyor..


Bakalım bitince nasıl görünücek tamamen uydurma bir şey oldu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)