5 Kasım 2012 Pazartesi

Müjdeler Olsun :)

Örgü mevsimini açtım hayırlı uğurlu olsun :))) şaka bi yana özlemişim örgü örmeyi nerdeyse bir yıldır örmüyordum, ilkden ufak bişiden başlıyım dedim, tabi sıraladım örüceklerimi, önce bereden başladım, sonra patik örücem, uygun bi ip bulduğumdada bir yelek ve tabii bir kazakda sırada bu yıl baya üretken mi olucam acaba diye düşünmeden edemiyorum kendime :)))

Ördüğüm bere görselde gördüğünüz bere, görselin kaynağı burası açıklamasıda Ravelry`den bende kendi ördüğüm açıklamasını yayınlayacağım iler ki tarihlerde....

Bu örneği kendime süveter olarak örmüştüm bi zamanlar bana uzak değil yani, bakalım bereyi örerken nasıl olucak, bide rengini siyah yaptım nası örceksem artık, işallahhh fazla uzatmadan hemencik bitiririm malum arayı baya soğuttum :)))

Bana kolay gelsinnnn....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)