19 Kasım 2012 Pazartesi

İçimden Geldi

İçimden geldi, yazmak istedim bir kaç satır.
Kelimeler yuvarlanıyor kafamda, iş yazmaya gelince,
Parmaklarım tutuluyor adeta.
Ama saçmalasamda yazasım var bir kaç satır

Oysa ne çok hayellerim vardı benim, sadece hayal etmekle kalabiliyormuş insan, huzur bozulmasın kavga, hır, gür olmasın diye hayallerini söndürebiliyormuş insan...
Bazen diyorum kendime, daha ne istiyorsun, hayatta azda olsa (bazı insanlara istinaden) istediğim bir çok şey oldu, hatta istemediklerin bile, belkide en çok istediklerim olmadığı için bu kadar aç oluyorum hayellerimle doymaya çalışıyorum...
Ya da maymun iştahlının tekiyim...
Ufak şeylerden memnun olmayı seven ve başarabilen biriyim oysa, neden peki bu hallere bürünüyorum, depresyon dedikleri böyle bir şeymi? çoğu kez polyannacılık oynarak etrafımdakileridemi kandırıyorum, ben sızlanmaya kalkarsam inanmıyorlar sırf bu yüzden mi oluyor?
İçimden geldi bugün yazmak, yazıp rahatlamak, hislerime sizleride ortak etmek....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)