2 Mart 2013 Cumartesi

Bir Garip Hallerdeyim


Son zamanlarda bu fotoğrafda ki gibi hareket eden bir arabanın camından izler gibi izliyorum hayatı....
Özle hızlı, öyle boş geçiyor ki zaman hep bir telaş hep bir karmaşa, ve tıpkı bu arabanın içindeymişim ve güzelliklerin yanında durmadan hıphızlı geçip gidiyorum sanki...
Duraklar yok olmuş durucak yer kalmamış ve ben freni patlamışcasına hızla gidiyorum, durdurucak ve bana yardım edecek kimse kalmamış etrafda, işin acayip tarafı yapayalnızım sanki...
Sonra sanki boşveriyorum, "durmasamda olur, hayat beni bir yerde mutlaka durdurum" derken buluyorum kendimi....
Bazende duramamaktan korkuyorum, direksiyona sımsıkı sarılıp fren içine göçene kadar basmak istiyorum...
Zaman, mekan kavramı kalmıyor bazende sanki uyuyorum ve rüya görüyorum...
Bir çok şeyi "Unuttum" demek istiyorum ve tabi <<UNUTMAK>> istiyorum ama yapamıyorum, birileri, birşeyler sanki bana engel oluyor...
Bazende her şeyi yapasım geliyor, içimde bir çağlayan haykırıyor, ama gene umutlarım kırılıp kalakalıyorum...
Ne yapmak istiyorum hiç BİLMİYORUM! yorgunmuyum? onuda ÇÖZEMİYORUM!
Karamsarlıklarla boğuşup duruyorum, kalakalıyorum  direksiyonun başındayken hareket edemiyorum bazende, velhasıl ben kendi halimden hiç memnun değilim, ne olur! nasıl olur! diyerek geçip gidiyorum hayat arabasını sürerken........................................................................

02.03.2013

Dipnot: fotoğrafın sahibinin andrew nudrig olduğunu sanıyorum, samsung tabletten arka plan fotoğrafı oarak indirdiğimde fotoğrafın altında www.andrewnuding.com yazıyordu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)