2 Mart 2013 Cumartesi

Son Zamanlarda



Son zamanlarda kişisel gelişim kitapları okuduğumu yazmıştım, okuduklarımı paylaşmak istiyorum şu anda bu 3 kitaptan ilk sırada ki John C. Maxwell`in kitabı olan Liderlik Niteliklerini okudum, sürükleyici ve çok güzel bir kitap ben çok beğendim...
Sırasıyla okuduklarımı tek tek ve içerikleriyle aktarmak istiyorum sizlere....

John C. Maxwell, INJOY Group adlı kuruluşun kurucusu imiş, insanlara kişisel gelişimde ve lider olabilme hakkında yazdığı kitaplarla yol göstermeye çalışarak içimizde ki bizlere yeniden keşfetmemizi sağlıyor, kitap akıcı ve güzel geldi bana, işlediği konu iş hayatımızda, evlilik hayatımızda, yaşantımızda, dostlarımızla ilişkilerimizde nasıl bir lider olabileceğimiz hakkında ve bunu 21 maddeyle açıklayarak yazılmış bir kitap...
Kitabın içeriği, tarihde ki liderler, önemli insanlar ve hayatları örneklendirilerek yazılmış...
Aslında bana göre liderlik değilde hayatımızda yaptığımız yanlışları ve bunları hangi doğrularla düzeltebileceğimiz konusunda yardım ediyor ve tabi buda peşi sıra liderliğide getirmiyor değil :))

Kitap Beyaz Yayınlarından ve çevirmeni Alican Pınarbaşı, alın okuyun derim.... ;)

1 yorum:

  1. Teşekkürler, güzel paylaşımlarınızın devamı temenlisiyle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)