30 Aralık 2012 Pazar

Hoşgeliyorsun 2013 ve Yılbaşı Kombini

Facebook sayfamda bi kaç gündür kombinlere takmış durumdayım, yayınlanan kombinler renk ve uyum bakımından o kadar güzeller ki bende aradım taradım kendi zevkimi ortaya koymaya karar verdim ve photoshopunda sayesinde bir yılbaşı gecesi kombini çıkardım ortaya, bakalım beğenicek misiniz? :))


Bütün fotoğrafları netten aldım, ayrı ayrı sayfalardan aldığım için adlarını ne yazık ki hatırlamıyorum, bu kombinde yılbaşı gecesini dışarıda geçirmek isteyenler için alternatif olsun, malum yılbaşı dendimi kırmızı hemen akla geliyor, bende siyah, kırmızı ve altın rengiyle bi kombin oluşturuverdim, kombinlerim devam edecek mi? belkide edebilir kimbilir.... :)))))

ve son olarak 2013 hoşgeliyor inşallah, yeni yıl sağlık, neşe, mutluluk ve bol bol para ile gelsin hepinize.... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)