12 Aralık 2012 Çarşamba

12.12.12



Üç 12 bir arada, sanırım gün, ay, yıl aynı olan tarihlerin sonu oluyor bu tarih artık kendimizi şanslımı sayalım yoksa bahtsız mı bilemedim, 12 yıldır hep insanlar önemli günlerini bu tarihlere denk getirme çabasındaydılar, merak ediyorum acaba denk getirdikleri bu rakamlı tarihler hayatlarında nasıl birer değişiklik sağladı, bu rakamlar uğur getirdimi onlara, hayatımda hiç denk gelen tarih veya rakam olasılığı yok, merak ediyorum nasıl bir duygu diye, bende kendim denk getirip bu son denk rakamlı tarih`de bir post yayınlayayım dedim belkide şans getirir kimbilir, gerçi  21 Aralık`da kıyamet kopacak şans olsa n`olur olmasa n`olur :PPp....

Şaka bi yana, ne yazık ki kıyamet senaryolarının biri bitiyor biri başlıyor, insanlar kurtulmak için mekan ve yer arıyor ama ne yazık ki kıyamet bir deprem kadar sarsıcı gelip geçicek bir durum değil, amerikan filmlerinde ki gibi hayali bir şeyler de değil, ama  ne zaman kopacağıda belli değil, insanlara hazırlıklı olsunlar diye alametler verilmiş tarih değil...  Şu an ki yaşam şartları ve hayat zorlukları insanları okumakdan bilgi edinmekten uzak kılıyor, o yüzdende bir sürü safsataya inanıp duruyoruz, tabi buna yardımcı olan medya denen büyük bir canavarda yok değil hani...

Amaan, güzel şeylerden bahsedicektim ben 12.12.12 sizlere, hepimize sağlık ve mutluluk getirsin, yepyeni başlangıçların tarihi olsun, kendimizi yenileme tarihimiz olsun, mutluluk ve neşe getirsinn  hepimizee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)