17 Mart 2011 Perşembe

Pelerin Hırka


Aslında bu hırkayı ilk gördüğümde vurulmuştum ama teknik bilgim omadığı için yapma şansım olmadı, bide kime yapayım ki diye düşündüm, sonra uygun ip bulmakda meseleydi...

Derken yeğenimin bebeğinin olacağı haberini alınca ablamla model arayışına girdik, ilk erkek dediklerinde isteksiz olarak kazak, hırka, süveter, yelek modellerine baktık durduk, modelleri dikkatli seçmek lazımdı malum yeğenim biraz zor beğenir...

Tabii ben hep kız olucak ümidini taşıyorken içimde, tekrar doktora gittiklerinde kız müjdesiyle kendimizi elbise modellerine verdik, bizim kızda olucak elbise sayısını artık düşünemiyorum, doğuma kadar daha örerizde, doğum ağustosta gerçekleşicek, inşallah... :)))

Amanın çenem düşmüş, velhasıl bu hırkayı her gördüğümde örmek isterken yeğenimin bebeğine kısmet olması ayrıca mutlu etti benii, mevlüt takımı olarak düşündük, daha battaniye ve patiklerinide yapacağım, belki saç bandıda yaparım artık bakacağız durumlara göree... :))))

Model tanıdık her yerde var ama Biryudumhobi çok güzel anlatmış yapılışını, sizlerde yapmak isterseniz bu kaynaktan yararlanın derim... ;)

2 yorum:

  1. Ben de çok secerim bu modeli.Bir türlü elim erip yapamadım canım.
    Sen şimdi güzel güzel örersin,ben de bakarım :))

    YanıtlaSil
  2. ablacım sende başla beraber örmüş oluruz banada arkadaş olursun ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)