22 Mart 2011 Salı

Karşınızda İlk Amigurumim :))


Evet, yapacaktım, olurmu ki, yapabilirmiyim derken ilk amigurumimi ortaya çıkarabildimm, kaç kere söktüm bilmiyorum, söktüğüm için çok soğudum ama neden sonra başka iple yapınca kendimdende bişiler katınca bi baktım yarım günde bitiverdi...
 Zamanım olursa eğer bi tane daha böle tığ ile örücem ve bir tanede şişle örücem...
Çok minik oldu farkındayım ama çok da sevimli değil mii.. :) Meleklerimle birlikte poz verdi kendisi :)))


Dipnot; aslında bu postu yazalı bi kaç gün oluyor, ama malum yasaklı blogger yüzünden hırsız gibi girip atılırken postta ki resimlerde yazılarda silinmiş, ee yeter artık deyip dns ayarlarını değiştirdim, sorunsuz ve o lanet yazı olmadan girebilidim şimdilik,  şu yasak kalktımı, yoksa bizlerle oyun mu oynadılar bilmiyorumda artık bitsinde bloglarımıza geri dönelim...

Töhmetten bıktıkk buda bize blog töhmetiii :S

3 yorum:

  1. Çok şirin olmuş, isteyince herşey yapılabiliyor maaşallah hünerlisinde bakalım daha ne şirin gurimiler yapıcaksın merakla bekliyorum..canım unutmadan birde linkimi yeni adıyla değiştirisen çok sevinirim..görüşmek üzere sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. oyyy kuzummm ne tatlı ayıcıksın sen :))))))))))

    YanıtlaSil
  3. Cok yakisikli bir ayicik oldu bu gülomm :)
    bendan sonra öreceyin ayicik asicik büyük olursa ii olur...anladin sen :):)
    Keyifli bir haftasonu diliorum gülüm sana cok yorma kendini emi,hee benim payimi ayirmayi unutma :)kocaman öptüm seni ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)