30 Mart 2011 Çarşamba

Paylaşıcak Çok Şey Birikti!

Şu yasak kalkmadı ki bi türlü hırsız gibi foruma girmekten yoruldum artık..
Wordpress e girip yazıcam diyorum ı-ıh olmuo bi türlü alışamadım oraya...
Neyse bu arada bahar temizliğiydi misafirlerdi, laptopun çöküp formatlanmasıydı derken baya bir biriktirdim herşeyi... :))

Bu arada ben ayıcıktan sonra birde bebek ördümm, esin kaynağım Örgü Oyuncaklar blog sayfasının sahibi Betül hanımdır, blog sayfasında bebeklerinin yapılışınıda anlatmış, hep gidip geliyordum başlamak bu zamanaymış.. Ben örerken çok eğlendim, sizlerde örmek isterseniz yapılışı için Tıklayın ;)


 Bebekimin pembiş yanaklı haliii :)))
Buda ayıcıkla verdiği bir pozz...

Amanınnn hürrem başladıı diğer başlangıç ve devamlarımı yarın ekleriiimmm... ;)

Hoşçakalınnn..

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)