27 Ocak 2010 Çarşamba

Etkinlik yelegi

Nihayet bitirebildim, bi kac gün önce bitirir bitirmez eklicem demistim ama ne yazik ki kapsonunda ki aksaklik yüzünden tekrar sökmek ve kapson eklememe karari alarak nihayetinde bitirdim..

yelegin orjinali bu



Buda benim ördügüm, orjinaline pek benzemedi ama iste idare eder degil mi?, ben bu yelekten aslinda kendime örücektim ilk basta, bu yelegi ve bir tanede pembe yelegi Örgü Dünyasi ninda ki arkadaslarimizla birlikte ördük, bende kendime degilde Derince Sefkat magazasi icin ördüm..


 Ve Sefkat magazasi icin birde akilli yünden süveter basladim, onuda bitirince etkinlik icin hazirliklarim bitmis olucak..

6 yorum:

  1. Yelek tam orjinali gibi olmu$,hatta kapsonsuz daha güzel olmu$ bence!
    Ellerine saglik...;)

    YanıtlaSil
  2. narısım sahane olmus bendemı yapsam anommm bussuru yarımım var senın salla sapkada yarım ama bıtırcem eklıcem sozz bakkk :(

    YanıtlaSil
  3. tesekkürler birsen bende bu halini daha cok sevdim :))

    saol edosumm, yap yap benimde bir sürü yarimlarim var iste arada yapip bitirmeye ugrasiyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Bence gayet güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. yelek süper olmuş canım bayıldım.ellerine sağlık.ceyda

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)