28 Ocak 2010 Perşembe

Dünyaya Neler Oluyor!?



Dünya dengesini biz insanlar bozuyoruz ne yazik ki, bu gidisle dünya ne kadar dayanir bilemiyorum, sanayilesme, makinalesme yada kirlettigimiz yetmiyormus gibi insanlarin kendi nesillerine yaptiklari, dnalarini bozduklari, hatta kendilerini birakip bitkilerle ve hayvanlarla oynadiklari dünyanin yok olusunun bir göstergesi degilde ne sizce?

Son senelerde artik dogumlar bile normal dogum olmaktan cikti, onu birakin artik kadinlar degil erkekler dogurur oldu (cinsiyetini degistirmis bayanlar esas olan ama sonucta ameliyat olarak erkek olmayi secmis) yinede kadinlik ic güdüsünü tasiyor iste, gectigimiz yillarda thomass di simdide scot cikti, ama ykindir cinsiyet olarak erkek dogup sonra cocuk dogurucaklardir, illa ki insan olarak bir seylere özeniyoruz ya deniz atlarina özentimizide böyle gösterecegiz degil mi?

Dün okudum haberi belki gec kaldim ama hala etkisindeyim, neden dengelerimizi alt üst etmek icin elimizden geleni yapiyoruz, Allahu teala kadini kadin, erkegi erkek olarak yaratmis ve öyle layik görmüsse, neden bu dengeyi bozuyoeuz, böyle yaparak ona es (hasa) kosmus olmuyormuyuz.! bi kac satir yazmadan edemedim, isyanimi satirlara dökemekle dile getirmek istedim..

Gercek olan su ki Yaradan bozdugumuz dengeleri düzeltmek icin herseyi yok edicek, yani kendimi sonumuzu kendimiz yaratiyoruz ne yazik ki!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)