10 Nisan 2009 Cuma

Mimlendim

Sevgili Edo`sum canim cigerim beni mimlemis, ancak cevap verebiliyorum cünki misafirlerimle hasir nesirim son günlerde..

Mimin konusu "kendimi maddeler halinde tanitmakmis" bakalim bakalim ben nasil bir insanmisim.. :))

  • Sinirliyim ama bir o kadarda sakin bir yapiya sahibim
  • Yalandan nefret ederim
  • Etrafim yüzüme gülüp arkamdan hic cekinmeden konusan insanlarla dolu oldugu halde hic bir sey yapamam
  • Övünmeyi ve övmeyi hic sevmem, bir insana yaranmak icin dahi olsa
  • Bir sey dogru ise onu söylerim yoksa lafi gecistiririm, yalan olacagi icin söyleyemem
  • Gercekten seviyorumsam sevdigimi söylerim laf olsun diye degil
  • Mantikliyimdir, duygularimdan önce mantigim öndedir..
  • Asla hayir diyemeyen bir yapiya sahibim o yüzden kullanildigim cok olur
  • Saygiyi sevgiden üstün tutarim
  • Evime bagimliyimdir, günlerce sokaga cikmadan evimde oturabilirim
  • Evim benim siginagimdir
  • Cok iyi bir sirdasimdir, kimsenin sirrini kimseye tasimam
  • Birde icine kapanik bir insanim, cok fazla konusmam
  • Bir insanin derdini merak icin degil gercekten onu dinlemek icin dinlerim, yani devamli sorular sormam, kendisi anlatana kadar beklerim..

Simdilik aklima gelenler bunlar, vakitsizlikten fazla yazamiyorum, Edo`sum kusuruma bakma kusum, sanirim bende bir kac kisiyi mimlicem, mimleyecegim kisiler bu konuyla ilgili mimlenmisler, bende cok fazla kisiyi mimleyemeyecegim..

bende

Aysecigimi

Özge arkadasimi

Aklima gelen ve mimlenmeyen arkadaslarim sizlersiniz sanirim.. ;))

5 yorum:

  1. beni nmimlenmeye layık gördüğün için çok teşekkür ederim en kısa zamanda bende bloğumda kendimi tanıtırım inşallah. ayrıca benzer özelliklerimizin olduğunu da söylemek isterim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Ben Özge'nin ablasıyım. Onun sayesinde bloglarınızı keşfettim. Şimdik ufakbir keşif turuna çıkcam bloglarınızda. :) Sizide bana beklerim.
    İyi haftasonları dilerim. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. tesekkür ederim özgecim, dikkate aldigin icin..

    tesekkür ederim öznur ziyaretin icin, su an blogundayim ve cok leziz yemeklerin tariflerini okuyorum..

    YanıtlaSil
  4. Merhametten maraz dogar gülomm unutma bu sözü...kullandirtma kimseye kendini ...kiyamam sanaa canimcigerimm güsel bir hafta diliyorumm...

    YanıtlaSil
  5. haklisin gülom, sanada güzel bir hafta diliyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)