26 Ağustos 2013 Pazartesi

Ve Tabi ki Yine Amway :))

Bu güzel çiçeğim %12 Ödülüm, malum hamilelik dolayısıyla bir 5 ay kadar ara vermiştim, rozetimi mart ayında takmıştım şimdide sadece çiçek ile ödüllendirildim, amway işi bana o kadar uğur getirdi ki hem oğluma hamile kaldim hemde kendime güven duymamı sağladı, ve fırsatlar o kadar çok ki bende sizlerde bu fırsatları değerlendirin derim, ben yılbaşında 46 € üyelik ücreti ile üye oldum ama yıl sonuna kadar üye olduğunuz takdirde sizler hiç bir ücret ödemeyeceksiniz, bu fırsatı değerlendirin derim benden söylemesi... ;)

ve bu ay itibari ile ARTISTRY YOUTH XTEND adı ile yeni bir ürününü görücüye çıkardı, ürünün amacı yaşlanan hücreleri yeniden yapılandırıp, onarıp korumaya yönelik, ürünün birde yeni olması dolayısıyla set olarak uygun fiyatta satışa sunulmaktadır...

ve ürün kendine o kadar güveniyor ki Power System adı ile 1 hafta içersinde gözle görülür bir değişimi hissedebiliyorsunuz...


Satın almak için ve ürün hakkında daha fazla bilgi edinmek için benimle narish.b@gmail.com adresi aracılığı ile iletişime geçebilirsiniz... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)