27 Aralık 2009 Pazar

Mavi Rüya

Yegenimin dügünü icin isledigim servis masa örtüsü ve parcalarini bitirdim, dikislerini tamamlamadan götürdüm ablam masa örtüsünün kenar dikislerini yaptirdi ama benim istedigim gibi olmadilar.. :(

Zaman olsaydi kenar dikislerinide ben yapicaktim, ama ne yazik ki islemesini ancak yetistirebildim..

Modelini ZaraHome dan begenen yegenim yapip yapamayacagimi sordu, bende 3 gün cizimiyle, 10  günde islemesini yaparak ortaya cikarmaya calistim, bu arada pecetelerini tamamen ben uydurdum, peceteleri yok cünki orjinalinin..

Pek istedigim gibi olmasada, orjinalinin tipkisi gibi olmasada benzedi sanirim..

Ismini mavi rüya koydum, nasil ismine uyum saglamis mi?

Masa servis örtüsü

Peceteleri

Pecetelerin dikislerini tamamlamadan cekmistim, nasil oldugu görünsün diye toplu ignelerle tutturdum, annemde fikir verdi, kolonlarin hemen dibinden zigzag piko cekilicekti, onuda mavi iplikten cekin dedi ama yetismeyecekti malesef, artik onlarida ablam dikise vericek, ceyize peceteleri koymadik yarimlar diye, dügün sonrasi hallederler sanirim..

1 yorum:

  1. ARKADAŞIM MERHABA SİTENE EDANIN SİTESİNDEN ULAŞTIM BANADA EDA BİR BLOG KURDU BANA DA UĞRARSAN SEVİNİRİM HOŞÇAKAL

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)