23 Aralık 2009 Çarşamba

Geleneksel Kadın`ca Yardım Etkinliklerimiz

Evet bundan sonra forumca bizlerde geleneksel olması maksadıyla yardım etkinlikleri düzenleyeceğiz, az da olsa çorbada bizlerinde tuzları olması açısından..

İlk yardım etkinliğimiz birazcık minik bir etkinlik oldu, ama bundan sonra ki yardım etkinliklerini blog sayfası olan arkadaşlarımız tarafındanda bildireceğiz..

Minik bir etkinlik diyorum çünki katılım sadece benle birlikte 4 arkadaşımız tarafından oldu, o da zamanın kısalığından kaynakladın, allahtan ki elimizde (yani benim elimde) hazır örgülerim bulunuyordu, diğer arkadaşlarımda bi kaç ufak örgüyle yetiştirebildikleri kadar çalıştılar..

Katılım sağlayan arkadaşlarıma teşekkürü bir borç biliyorum..

Minik etkinliğimiz Etimesgut belediyesinin düzenlediği lösemili çocuklar vakfı yararına yapılan kermese minik bir katkı..

Çiçeğe bizlerede katılım sağladığı için çok teşekkürler..

Bunlarda benim kermese yolladıklarım..


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)