23 Kasım 2009 Pazartesi

Popcorn Cup (kısacası Popcorn Bere :))

Haftanin ilk gününde bir adet etkinlik, bir adetde beraber örelim berelerini takdim etmek istiyorum sizlere.. ;)

Ilk berem Popcorn bere, bu bereyi nette görmüs, ilk bakisla asik olmus, ama firsat bulup örememis, sonunda ne yapip edip örmüs biri olarak cok mutlu oldugumu söylemek istiyorum..

Bir bere bu kadar mi icime siner yapilis olarak ve bitmis haliyle..

Önce orjinal halini göstermek istiyorum, nereden ve nasil buldugumu hatirlamiyorum ama google amcaya popcorn bere yazarsaniz karsiniza cikicaktir, ama aciklamasi yok ne yazik ki, bende kendi cabalarimla örnegi cikardim diyebilirim, ve Kadın`ca da benim önderliğimde örmeye başladık, örnegi merak ediyorsaniz eger Kadin`ca ya üye olmaniz, Tığ ile beraber örelim basligina ugraminiz ve bizimle beraber örmeniz yeterli olucaktir.. ;)

Iste orjinal beremiz..




Bu daaaaa benim yaptigim popcorn bere



Söylemeden edemeyecegim cok rahat ve takildiginda şık duran bir bere oldu, ben cok begendim, bir kac tane daha örüp hediye edecegim.. ;))

1 yorum:

  1. Birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)