20 Ocak 2009 Salı

Hobidunyam Yemek Etkinliği # 3 Kurabiye Ye



Hobidünyam woman forum yemek etkinliği #3 kurabiye yeedaca30 ve ben papatya68hobidünyam womanforum için hazırladığımız yemek etkinliğimizin "3."sü olan" kurabiye ye" etkinliğine sizleri de bekliyoruz.10 ocak 2009 dan 30 ocak 2009 a kadar sürecek olan etkinliğimizde sizleri ev sahibesi olarak ben (papatya68) ağırlamak istiyorum sizler kurabiyeleri yapın gelin birlikte paylaşalım.yapmanız gereken şey o güzel ellerinizle yaptığınız muhteşem kurabiyelerinizi bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak hazır olduğunu bildirmeniz sonra ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ve hobidünyam womanforuma ekleyip yayınlayacağım artık hepimizin zengin bir kurabiye arşivimiz olacak ne güzel bir paylaşım değilmi?haydi herkes kurabiyelerini yapıp gelsin çaylar da benden lezzet paylaşımı için bekliyoruuuuuuuuz.Eda & Aynur


Not: blog sahibi olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com) adresime yaptığınız leziz kurabiyelerinizi resmiyle birlikte isminizi de yazıp yollayın bizde yayınlayalım lezzetli paylaşımlarda buluşalım bekliyoruuuuuuuz:)



***************************************************


Ben bu etkinlige Parmak Kurabiyeyle katildim.. Afiyet Olsun..





Parmak Kurabiye
Malzemeler;
125 gr margarin
2 yumurta
1 cay bardagi siviyag
1 su bardagi toz seker
1 tatli kasigi kabartma tozu
1 tatli kasigi vanilya
alabildigince un
Malzemeler:
Tüm malzemeler un haricinde karistirilir, un kurabiye hamurundan biraz daha yumusak olucak bir hamur oluncaya kadar yogrulur..
yagli kagit serili firin tepsisine, sIkma torbasiyla hamur tepsiye sIkIlIr, 160 derece firinda pembelesinceye kadar pisirilir..
Afiyet olsun..

3 yorum:

  1. canımmm çok güzel görünüyorlar eline sağlık,lahmacunlarda süper olmuş...

    YanıtlaSil
  2. saol canim afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  3. elelrıne saglık kuzum sofrana bereket

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)