1 Ağustos 2012 Çarşamba

Kumaşlarımm

Malum bugün çarşamba, kendime bayram için kalem etek dikmek istediğimden çarşambaya jarse kumaş almaya gittim,  ben bugün uykuma uyku katıp 12:00 de kalkıp pazara gittim, sabah serinliğinde gidicektim, ama Allahtan ki sabah yağan yağmur serinletmiş havayı ve benim öğlen vakti gitmemle birlikte serin serin gezdim diyebilirim, çarşambaya gidipte eli boş dönmek olmaz, hele hele tek parça kumaş için gidilmez :))

 En solda ki siyah kumaş eteklik, diğerleride bonusları :)))
Bu kumaşa görür görmez hayran kaldım, metresi 4 lira olmasına rağmen almadan edemedim, kadına 1 metre deyin keser misin? deyince ne için dedi, az geldi gözüne tabi:)) bende pişkin pişkin çanta dikicem dedim oda hıı dedi :)))

6 yorum:

  1. çanta için aldığınız kumaşa bayıldım.. tam oğluma göre deniz tutkunudur oğlum denizci olacakmış başıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğendim hatta oğluma gösterdim odana perde yapım mi bu kumaştan diye hemen yap dedi :))) çantadan sonra oğlumun perdesi olarak evimizi süsleyecek yani :))

      Sil
  2. Gerçekten de pazarı gezebilcek bir hava vardı.Evde kumaşlar olsa bile insan,güzel kumaşları görünce almadan edemiyor.İnşallah enkısa zamanda dikersin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, ne yazık ki evde ki kumaş dağını eritmeden bir çok kumaş daha aldım, ve ben bunşarı en kısa zamanda dikmek zorundayım...

      inşallah arkadaşım :)

      Sil
  3. :)
    hem çantaya hem perdeye yetecek mi bir metre?
    yoksa önce çanta sonra perde mi olacak?
    ben de siyah tül gibi, işlemeli bir kumaş görmüş ve aşık olmuştum.
    dikişle aram iyi olmamasına ve kumaşın metresi 8 lira olmasına rağmen aldım onu:)
    alalı iki yılı geçti hala duruyor, kıyamıyorum ki.,benim gibi aceminin eline heba olup gidecek ama kimselere vermeye de kıyamıyorum:)
    en iyisi bir terziye götürüp uygun birşeyler yaptırmak galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bi metre çantaya ve çantalara yeticek, perde için sonra tekrar alınıcak :))) düşük cümle kurunca böyle anlaşılması zor kelimeler çıkıyor :)))

      bendede iki tane puantiyeli kumaşım var ama ne dikeceğime karar veremedim, bu ay ki burdada simetrik bi elbise var sanırım ondan dikicem böylece değerlendirilmiş olucak :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)