22 Temmuz 2011 Cuma

Gördün mü 33 oldum!



33 yıl önce bugün doğdum! bir gökkuşağı gibi renkli yaşadım mı bilemiyorum, ama belkide yaşamışımdır farkında olmadan, farkındalığın farkına varamamışımdır belkide...


33 yıl önce bugün doğdum! 12.053 gündür, 1.721 haftadır, 401 aydır yaşıyorum, bu ana kadar ne yaşadım hatırlamıyorum, üzüntülerim mutluluklarımdan çok oldu, hatıralarımda üzüntülerimdende çok oldu...

33 yıl önce bugün doğdum! su üzerinde salınan nilüferler gibi salındı gitti ömrüm...


33 yıl önce bugün, bir umut oldum belkide, belkide bir sevinç, sonuç olarak 33 yıl önce bugün doğdum!



33 yıl önce bugün doğdum! Kelebeğin ki kadar kısa ömrümde gidince geride bıraktıklarımı düşünmek için yaşıyorum...


Bugün benim doğum günüm, 33 yıl önce bugün doğdum, kah ağladım, kah güldüm, günden güne büyüdüm...


..............Bugün ben 33 oldum........

7 yorum:

  1. Nice yıllara Beyhan, her geçen yıl dahada güzel olsun senin için, yeni yaşın güzellikler getirsin..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ülkü...

    YanıtlaSil
  3. Nice nice yıllara.Nice güzel sağlıklı ve sevgi dolu yıllara

    YanıtlaSil
  4. canım canım doğum günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler otuzundansonra...

    teşekkürler nilgüncüm...

    YanıtlaSil
  6. beyhan canım ya çok üzüldüm geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  7. geçti nilgüncüğüm ben üzülmüyorum sende üzülme...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)