28 Mart 2010 Pazar

Esra`dan hediye çekilişi




Yaz geliyor di mi? Kim bütün bir yaz kupkuru koltuk altlarına sahip olmak istemez? Yada kim el ve ayak terlemesinin derdine deva bulmak istemez ? Dün sizlere TERESON u tanıttım. Gerek yorumlarla olsun,gerek mail yoluyla olsun çok sorular aldım,meğer ne kdr çok bnm gibi bu dertten muzdarip olan varmış.. Hiç canınızı sıkmayın bu ürünle artık bütün bunlardan kurtulacaksınız.. Ben kurtuldum,biçok kişi kurtuldu sizde kurtulun..Dediğim gibi sizlerden çok soru alıyorum ve birçoğunuz bilmiyormuş bu mucizeyi.. Bende düşündüm taşındım 200.izleyicimede az kalmışken fiyatı 50tl. olan bu ürünü sizlerden en şanslı olanınıza hediye vermeye karar verdiiiim.. Hemde bu yolla bu ürünü bilmeyen,duymayan kalmasın istiyorum,herkes kurtulsun ter derdinden :(



Teresonu nasıl mı kazanacaksınız?



1)İlk şart izleyicim olmanız ve bu yazıya yorum bırakmanız,bloğunuz yoksada çekilişe katılabilirsiniz.



2)Blog sahibiyseniz izleyicim olduktan sonra bloğunuzda Hediyemin RESMİYLE birlikte bunu duyurmanız ve linkiyle birlikte bu yazıya yorum bırakmanız



İşte sadece bu kadar!!!



kazanan kişiyi random.org aracılığıyla belirleyip,sonucu resimli olarak paylaşıcam :*



Son katılım 2 mayıs 00:00 tam doğum günüme girerken :)

2 yorum:

  1. çok şanslısın cnmm boğa burcu bi oğluşun var :) boğa burcu erkekleri çok bağlıdır annesine,ailesine.. hırsılıdır okul konusunda..
    tşk ederim cnm :*

    YanıtlaSil
  2. rica ederim canımda sanırım benim oğlumu biraz yükseleni etkiliyor okul konusunda ki hırsta, şöyle diyim bizimkinde hiç hırs yok :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)