10 Eylül 2012 Pazartesi

Hani Bir Zamanlar!

Başlığı görünce nostaljimi yapıyor bu hatun diceksiniz ama öyle değil :)) Neyse efenim, Pazar Surprizi :p başlığımda ki motiflerden patik denemesi yaptım amma, motifler büyük olduğu için 45 numara ayaklı birisine bile bol gelicek büyüklükte olmuşlar maşallah (elimde amma bolmuş :) ) bende napim napim derken bi kenarda saklıyordum bu motifleri neden sonra aklıma bunları cüzdan yapmak geldi, baktım tamı tamına 3 tane cüzdan yapıcak eşitlikteler bende kolları sıvadım, bu ilk cüzdanım ve sattım bile :D

Diğerleri henüz yapım aşamasında bunda keçe kullandım dik dursun diye amaç kağıt parada koyabilmekti, ama ne yazık ki keçe ufalttı cüzdanı, diğerlerine koymamaya karar verdim...

Ön ve arkasında aynı motifleri kullandım, yeşil renk ağırlıklı oldu yeşil fermuar ve astar kullandım, diğerlide pembe ağırlıklı olucak pembesi bol çünki.... Ama ne yazık ki keçe kalın geldiğinden ötürü makinam bu cüzdana kurban gitti ve yatağını kaydırdım... Şimdi tamir olmayı bekliyor...


Diğerlerinide diktikten sonra mağazamda yerlerini alıcaklar, kimbilir belkide Almanyaya gittiğimde mağazaya bile eklemeden satmış olurum ;)))

4 yorum:

  1. çok değişik olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ve motifler değerlenmiş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)