1 Kasım 2012 Perşembe

Motiflerim

 Fii tarihinde aldığım, motif makinasını Almanyaya gelince kullanmak nasip oldu, ilk yaptığımda becerememiştim, öylece atmışım kenara, gelirken getirmek nerden aklıma geldiyse atmışım bavula (iyikide atmışım patlıyacaktım sıkıntıdan, yerleşme çabaları içinde)

Sıkıntıdan 19 tane kadar yaptım, ama ne yapacağıma karar veremedim, ipim batik olduğu için motifler renk geçişleriyle çok güzel oldu, bakalım ne olarak karşınıza çıkıcaklar...


Motifimin ayrıntılı görünüşüde böyle, yarım saatte yapılabilicek kadar çabuk bir okadarda şık duruyor değil mi?

Motif makinasına gelince, motiflerin altında gördüğünüz metal plaka ve üzerinde eğri uçlu iğneden oluşuyor, iki parça,  iğnenin ucu sivri değil elinize batma şansı hiç yok güvenli yani...
Motif makinasını set olarak ve benim gibi tek olarakda alabilirsiniz, her tuhafiyede bulabilirsiniz (fiyatını hatırlamıyorum çünli alalı bi 3-4 yıl oluyor) ama sitesine girip şablonlarını video olarak izleyebilir ve yapabilirsiniz... Birde makinayı alırken bir cd var yanında motiflerinizi oluştururken çok yardımcı oluyor gerçekten ama ben sizlere internet sitesinin isminide yazayım ki almadan önce inceleme fırsatınız olsun ;) Kim Motif Makinası internet adresi, incelemekte fayda var :)))

Oyhh çenem düştü, uzun zamandır yazamadımya yazdıkça yazasım geldi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)