5 Kasım 2012 Pazartesi

Banyo Paspası

 Neler Yapıyorum? başlığının ikinci raunduna geldik :) yukarıda ki görselde ki polardan birde banyo paspası ve klozet paspası çıkarmaya çalıştım, acaba diyorum herşeyi kendim yapıcam isteğimimi abartıyorum, yoksa tasarrufumu fazla abartıyorum, yoksa iyi birşey mi yapıyorum kendimde çözebilmiş değilim...

Bu polarlar 130*170 olarak satılıyor hani böyle kestirirken örtünmek veya koltukları örtmek için kullanılanlardan, 1.99 € ya aldım tanesini, 3 den birinide böyle yapma fikri düştü aklıma, iki kattan yapınca 110*45 cm lik bir paspas ve 55*65 cm olmak üzere iki parça çıktı üzerine çizim yaparakda baklava desenli dikiş yapmaya çalıştım...
 
 
Bu gördüğünüz klozet paspasım...

Buda Lavoba önü paspası...


 Ve  ikisinin takım halde ki fotoğrafı, banyo dar olunca bu takım bile çok geldi ne dersiniz :))

Benim nohut oda bakla sofa evim :))

2 yorum:

  1. çok şık,baklava dilimi şeklinde dikmeniz ayrıca güzel olmuş..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)